AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Hei, jeg selger leilighet og det var en del feil i Taxmanraporten. F.ex. fellesgjeld var skrevet med feil størelse i min ulempe. Fellesgjelden var betydelig større en det børde vare under "Innskud , pålydende mm". Jeg tenkte at det er megler ansvar å verifisere fellesgjeld så jeg godkjente Taxman report automatisk. Leiliegheten ble ladg for salg og jeg plutselig fant ut at fellesgjelden er betydelig mindre. Is it responsibility of the megler to verify the documents recieved from the Taxman as they become part of the salgsoppgave as vedlegg ? Anonymkode: 055fb...594
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Du har ansvar for å lese gjennom salgsoppgaven og si ifra om du finner feil. Anonymkode: 7748f...06f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har ansvar for å lese gjennom salgsoppgaven og si ifra om du finner feil. Anonymkode: 7748f...06f Hva er megler ansvar da ? Hvor ligger grensen ? Anonymkode: 055fb...594
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er megler ansvar da ? Hvor ligger grensen ? Anonymkode: 055fb...594 Det er du som har ansvaret og ikke megleren. Megleren har kun ansvaret for feil vedkommende gjør i forbindelse med oppdraget. Anonymkode: 9dda7...38a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Du har ansvaret. I verste fall kan du dømmes for dokumentforfalskning Anonymkode: b93b7...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå