Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei besteforeldre! Blir dere glade for kalender med bilder av barnebarn som julegave?

Anonymkode: e3a55...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør dem om det er interesserte i det! Det er langt ifra alle som ønsker barnebarn-kalendere!

Anonymkode: 24472...c30

• Liker 1
Skrevet

Min mor hadde likt det ihvertfall :)

Skrevet

Hvordan kan det gå an å IKKE være interessert i det? 

Anonymkode: 1a06e...fc8

• Liker 2
Skrevet

Jeg er både farmor og mormor. Ville blitt glad for kalender med bilde av barnebarna 😍

• Liker 1
Skrevet

Om jeg hadde hatt barnebarn, ville jeg elsket det. Men det er noen år til det blir aktuelt. 
Tanteunger vil jeg derimot ikke ha bilder av. Jeg er bare inngiftet uansett.

Anonymkode: f9de4...1ce

• Liker 1
Skrevet

Mine foreldre hadde elsket det. Men de ville ønsket vanlige bilder tatt av meg i ulike settinger, ikke profesjonelle oppstilte bilder hos fotograf. 

Anonymkode: f52f9...909

• Liker 1
Skrevet

For å være helt ærlig, så nei kalender vil jeg gjerne slippe. Fotobøker er derimot hyggelig å få. 

• Liker 2
Skrevet

Syns det er kleint med kalender av 2 barnebarn (ut av 7). Og det er jo bilder fra sist år.  Nyter mer å se dem slik de er nå. Hver dag er en gave 

Anonymkode: f39cd...6dc

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det gå an å IKKE være interessert i det? 

Anonymkode: 1a06e...fc8

Fordi det f.eks ikke er alle som bruker sånne kalendere eller vil ha det hengende på kjøleskapet/veggen! Som @Ulven nevner er fotobøker mye bedre! Kalendere blir på en måte litt «skapskrot» fordi det ikke alltid er så lett å kaste bilder!

Anonymkode: 24472...c30

• Liker 1
Skrevet

Mine foreldre ville ikke ønsket seg det, svigerforeldrene mine hadde nok blitt glad for det. 

Anonymkode: a9a9e...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...