AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Prøver å finne en god gave til mannen min som jeg føler har ALT men likevel mangler noe.. hva gir du mannen din? Anonymkode: be09b...9c3
_Martine Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Når jeg føler at typen har alt og jeg kommer ikke på noe, så pleier jeg å gå for opplevelsesgaver, noe kjekt vi kan gjøre sammen eller en ferie sammen 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Opplevelser og aktiviteter og sånn utgår dessverre nå, midt i koronaens beste sendetid, godt forslag ellers. Flere? Anonymkode: be09b...9c3 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 I fjor kjøpte jeg ekstra batterier og oppladere til håndverktøyene. Det ble veldig populært! Hva jeg skal gi ham i år, aner jeg ikke. Kanskje det kommer noen gode tips her. Anonymkode: 88748...f7b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 Banggood.com har mye kult! Anonymkode: a6fc1...a2e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 I år får min brus maskin Det er noe han ikke ønsker seg, men når han skal være så vanskelig kan jeg like gjerne kjøpe noe alle har glede av. Han kommer sikkert til å få noe nyttig som hansker, t-skjorter etc. Han kjøper alt han ønsker seg selv, hele tiden. Det har skjedd at han pakker det inn og venter til julaften. Det er knall. Jeg gjør det samme Anonymkode: e78bf...80e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 Leatherman, andre kniver, Garmin-klokke, annen smartklokke/sportsklokke, pen klokke, laptop/arbeids-veske i skinn, Exentri lommebok med rfid-sperre, Soda-streamer om han liker kullsyrevann, gode kaffebønner, om han spiller på PC: Steam-spill, om han har konsoll: spill til den, ny spillkonsoll, headset, trådløse ørepropper (airpods, finnes mange merker), bøker - skjønnlitteratur, tegneseriebøker som Lunch, Pondus osv, eller om noe han er interessert i, årsabonement på relevant strømmetjeneste om han liker film eller sport, klær (skalljakke, genser, tskjorter, skjerf, lue), en god termokopp, arbeidshansker, sokker med innlagt varme (fra batteri, fine om man driver med vintersport eller skal jobbe ute), øl fra Gulating/polet, noe du har laget til ham om du feks strikker, Bluetoot-høytaler, Sonos-høytaler / lydplanke, google home. Enig i at opplevelser kan være litt vanskelig nå men kinoer er jo åpne og samme med en del teater, standup-show osv. Større verktøy og hobbyting og sånn kjøper jeg bare om han har ønsket seg noe spesifikt. Er det en genuin interesse eller hobby så er det ofte spesifikke merker og modeller han vil ha og ikke vits at jeg forsøker meg på noe I tillegg til ønsker å tenker jeg på om det er noe mer unyttig han kunne hatt glede av som han ikke ville kjøpt selv, som feks en pen klokke eller bag, god kaffe osv. Anonymkode: 9a2c7...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå