AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg er så lei av kjøpesentre med skilt gjenkjenning av bil. Etter at de begynte med det så er jeg mye mindre på kjøpesentre. Jeg liker ikke at mitt skilt skal bli registrert i noen system. Jeg vil være anonym og vil ikke overvåkes. Flere som hater kjøpesentre etter dette? Jeg skyr dem som pesten Anonymkode: e3605...0c7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Man blir jo bare mer og mer overvåket overalt. Anonymkode: e3605...0c7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Uff ja. Tenk p bli overvåket😮. Hva skal dere gjøre når Bill Gates injiserer oss med chip via vaksiner? 5g? Uffameg. Godt at ikke bankene, butikkene, nettleverandør og telefonleverandør, Facebook, Instagram, Twitter og Snapchat vet så mye om oss, Åja, jorden er flat. Anonymkode: 1a76e...f84
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff ja. Tenk p bli overvåket😮. Hva skal dere gjøre når Bill Gates injiserer oss med chip via vaksiner? 5g? Uffameg. Godt at ikke bankene, butikkene, nettleverandør og telefonleverandør, Facebook, Instagram, Twitter og Snapchat vet så mye om oss, Åja, jorden er flat. Anonymkode: 1a76e...f84 Hvorfor gjør du narr av meg? Anonymkode: e3605...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Det heter skiltgjenkjenning... overskriften din blir helt meningsløs. Anonymkode: 79d52...9a4 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 Hva er skilt gjenkjenning? At bilnummeret ditt lagres to forskjellige steder istedetfor i én database? Er ikke så god på tekniske ting, så mulig jeg misforstår. Anonymkode: b3491...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør du narr av meg? Anonymkode: e3605...0c7 Hen gjør narr av deg fordi du traff en trigger, setter deg i bås og koker i sin polariserte hjerne og skriver i frustrasjon. Noen går helt bananas om man ikke ønsker å bli overvåket, Anonymkode: 3c37a...139
Sheik Skrevet 18. oktober 2020 #8 Skrevet 18. oktober 2020 Synes det er mye greiere med skiltgjenkjenning enn å måtte dra parkeringslapper og passe på. Nå går jeg bare inn på appen for å se hvor lang parkeringstid jeg har igjen. Parkerer ofte på senteret når jeg har ærend å gjøre i sentrum utenom senteret. Veldig praktisk. Unntaket er når det er snøstorm og kameraet ikke klarer å lese skilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå