Gå til innhold

Ulykke på jobb, hvem betaler for kiropraktor etc?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble utsatt for en ulykke på jobb for et år siden og nei det var ikke selvpålagt. Fikk da nakkesleng og store smerter i nakke/ hode 1 mnd etterpå. Det værste gav seg men hodepinen kommer fremdeles i rykk og napp. Var aldri plaget med hodepine før dette her, så det er liten tvil om årsak for min del.

To cat scan etterpå hvor en ikke så noe galt. Så det kan da ikke være store saken som er feil på baki der, men så snart jeg tar til en spade så får jeg vondt i hodet etterpå. Noen ganger gir det seg ikke ved paracet engang.

Sjefene ønsker ikke høre noe om dette her, for det kan gå utover dem, så jeg får jo ikke noen råd der. Jeg lurer litt på om jeg har rett til gratis kiropraktor eller noen andre behandlingsformer pg av dette her? Har tenkt å gå til kiro, men det koster jo litt.

Anonymkode: 2477b...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med verneombud på jobben og bedriftshelsetjenesten.

Anonymkode: 288c0...409

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har helseforsikring som dekker skader, men kiropraktor er vel sånn alternativ «magi» på linje med krystallhealing, så tviler på om det er dekket.

Anonymkode: d0633...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har helseforsikring som dekker skader, men kiropraktor er vel sånn alternativ «magi» på linje med krystallhealing, så tviler på om det er dekket.

stemmer. vi dekker ikke kiropraktor her og den ansatte må også fremlegge dokumentasjon på at skaden oppsto på jobb. 

Anonymkode: 55777...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svært mange forsikringer dekker kiropraktor, jo. Kiropraktor har blant annet mulighet til å sykemelde, så det blir ikke akkurat sett på som magi. Spør om dere har behandlingsforsikring via jobb. 

Anonymkode: 4726b...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...