AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #21 Skrevet 18. oktober 2020 Ja, hva skal jeg si. Det er godt å slippe å føle meg verdiløs og stressa, når jeg hører folk si at de har dårlig selvtillit som singel men ikke i forhold blir jeg litt irritert, man skal hente dette inni seg selv fremfor fra en partner, samt at partnere i mitt tilfelle har motsatt virkning. Jeg elsker samliv og kos, men er kun som singel at jeg føler meg som en dronning 😊 Anonymkode: befeb...986 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #23 Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, Mæn40 skrev: Vurderer å bli singel. Savner det. Hvor lenge skal du vurdere det? Anonymkode: 2a246...243
Mæn40 Skrevet 18. oktober 2020 #24 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor lenge skal du vurdere det? Anonymkode: 2a246...243 Har vurdert en stund allerede, men blir nok iløpet av året.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #25 Skrevet 18. oktober 2020 Godt å være singel og leve som et ekte menneske. Slippe kunstige kjønnsroller og forventninger som bryter meg ned. Parforhold er vel mest for menn, uansett. Vi kvinner sliter oss ut og går til grunne. Det er alltid vi kvinner som drar det tyngste lasset med mann og barn. Takke med til frihet, tid til venner, dyr og natur. Anonymkode: aca3c...4e2 2
Gjest Lasox Skrevet 18. oktober 2020 #26 Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Fint for deg, TS. Ikke alle som liker singellivet som deg. Flere som er det ufrivillig i flere år. Endret 18. oktober 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #27 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, norw skrev: Er bra forhold vil jo "alltid" være bedre enn å være singel, hvis man ikke har en antisosial tilstand. Det er bare det at det er så få forhold som virkelig er bra... Anonymkode: 82506...b85 4
herzeleid Skrevet 19. oktober 2020 #28 Skrevet 19. oktober 2020 Hyggelig med mennesker som trives med tilværelsen, enslige eller ei, men det slår meg ofte at det som trekkes frem som lyspunkter med å være enslig i mange tilfeller henger mer sammen med at forholdene en har hatt har vært dårlige eller med feil partner enn med "singellivet" i seg selv. 2
Jegerikkeminskyld Skrevet 19. oktober 2020 #29 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, herzeleid skrev: Hyggelig med mennesker som trives med tilværelsen, enslige eller ei, men det slår meg ofte at det som trekkes frem som lyspunkter med å være enslig i mange tilfeller henger mer sammen med at forholdene en har hatt har vært dårlige eller med feil partner enn med "singellivet" i seg selv. Enig. Du ser så og si aldri noen som sier at de aldri har vært i et forhold og som fortsatt er så overlykkelig over å være singel som de som har vært i forhold. Personlig har jeg alltid vært singel og vært fornøyd med det. Jeg har aldri kjent et trengende behov for å være i et forhold og har aldri møtt en mann som har endret på det. Det er godt å kunne komme og gå som jeg vil uten å måtte si fra til noen (akkurat det trenger man ikke ha vært samboer eller gift for å ha erfaring med 😒) og slippe dårlig samvittighet for å være for sen til et eller annet.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #30 Skrevet 19. oktober 2020 Sist jeg var singel var en fin tid En frihetsfølelse jeg neppe kommer til å føle på igjen, kunne i prinsippet gjøre hva jeg ville når jeg ville. Dette hang selvfølgelig også sammen med at jeg var student, men likevel. På den tiden nøt jeg også å kunne gjøre hva jeg ville når jeg ville på dating og sexfronten, jeg var ganske hemningsløst og gjorde mye crazy og deilig. Jeg har det bra nå også med mann, et barn og nr to på vei, og jeg savner ikke singellivet, men jeg tenker tilbake på det som en svært fin tid Anonymkode: bde80...bae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå