MiniMjau Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Er det ikke deilig å være singel! Jeg nyter hver dag med meg selv, venner og barna. Jeg bestemmer selv hva jeg skal bruke hvert minutt til, ingen sure miner, ingen sure sokker, ingen snorking, ingen krangel om husarbeid, økonomi eller egentid. Jeg kan ikke skjønne hva slags mann som kan komme og gjøre livet mitt BEDRE enn det er nå. Hurra! Er det flere som setter pris på og som er takknemlig for å være singel? 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Vært singel i 5 år nå, storkoser meg! 😄 Anonymkode: 9b03a...f93 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 nei... jeg vil ha mann og barn, og masse kjærlighet. Anonymkode: 54b0c...b1a 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei... jeg vil ha mann og barn, og masse kjærlighet. Anonymkode: 54b0c...b1a Ikke de dummeste ønskene jeg har hørt. En relasjon med masse kjærlighet er vel alltids kos. Anonymkode: af983...5fb
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 Er vel egentlig ikke singel hvis man har barn eller? Anonymkode: ab060...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Er vel egentlig ikke singel hvis man har barn eller? Anonymkode: ab060...4a7 Eh. Jo? Man er single når man ikke har partner. Anonymkode: 31a22...f17 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #8 Skrevet 18. oktober 2020 Enig. Har veldig stort behov for å være mye alene. Vil egentlig gjøre det meste alene. Trenger noen å snakke med av og til, men da har jeg (få men gode) venner, familie og kolleger. Mange tror det er ensomt og trist å f.eks gå på kino, kafé og dra på tur alene, men jeg liker det best. Tror ikke de fleste forstår det, men sånn er det. Anonymkode: 9a258...537 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #9 Skrevet 18. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke de dummeste ønskene jeg har hørt. En relasjon med masse kjærlighet er vel alltids kos. Anonymkode: af983...5fb ingenting er bedre enn å elske og bli elsket. Jeg syns ikke noe om ensomme sjeler. Jeg er selvstendig, og trives godt i eget selskap, men mennesker er flokkdyr. Orker ikke være uten familie mer. Anonymkode: 54b0c...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #10 Skrevet 18. oktober 2020 nei fy fader! Jeg er dritlei av å være singel! Anonymkode: 724a0...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #11 Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ingenting er bedre enn å elske og bli elsket. Jeg syns ikke noe om ensomme sjeler. Jeg er selvstendig, og trives godt i eget selskap, men mennesker er flokkdyr. Orker ikke være uten familie mer. Anonymkode: 54b0c...b1a Kunne ikke vært mer enig. Anonymkode: af983...5fb 1
Jean-Jaques Skrevet 18. oktober 2020 #12 Skrevet 18. oktober 2020 (endret) 47 minutter siden, MiniMjau skrev: Er det ikke deilig å være singel! Jeg nyter hver dag med meg selv, venner og barna. Jeg bestemmer selv hva jeg skal bruke hvert minutt til, ingen sure miner, ingen sure sokker, ingen snorking, ingen krangel om husarbeid, økonomi eller egentid. Jeg kan ikke skjønne hva slags mann som kan komme og gjøre livet mitt BEDRE enn det er nå. Hurra! Er det flere som setter pris på og som er takknemlig for å være singel? Ikke sure sokker på unga heller? Njææ. Tviler litt 😊 helt greit som singel. Men vet at livet har mer å by på også TS... 😊 Endret 18. oktober 2020 av Jean-Jaques
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #13 Skrevet 18. oktober 2020 Tror de som digger singellivet er de som har fått barn tidlig og alltid vært i forhold, og hatt lite tid til seg selv. Men vi evig single er så lei av denne alene tiden, refleksjonen og det å bli kjent med seg selv/elske seg selv. Jeg er dritt lei haha Anonymkode: 54b0c...b1a 2
Helvegen Skrevet 18. oktober 2020 #14 Skrevet 18. oktober 2020 Liker kanskje singellivet med periodiske flørter litt for mye. Bortsett fra én ting ser jeg stort sett bare ulemper med å hele tiden måtte dele tilværelsen med noen andre. Familieetablering er det eneste betydelige jeg [tror jeg] "savner". Mulig jeg ikke har truffet de rette eller har for høye krav, men jeg vil heller være alene enn alternativene jeg har møtt på hittil. m30 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #15 Skrevet 18. oktober 2020 13 minutter siden, Helvegen skrev: Liker kanskje singellivet med periodiske flørter litt for mye. Bortsett fra én ting ser jeg stort sett bare ulemper med å hele tiden måtte dele tilværelsen med noen andre. Familieetablering er det eneste betydelige jeg [tror jeg] "savner". Mulig jeg ikke har truffet de rette eller har for høye krav, men jeg vil heller være alene enn alternativene jeg har møtt på hittil. m30 Derfor man hører at: "en kvinne har mange menn å velge mellom, men alltid mannen som velger om hun er verdt å ekte". Anonymkode: 54b0c...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 29 minutter siden, Jean-Jaques skrev: Ikke sure sokker på unga heller? Njææ. Tviler litt 😊 helt greit som singel. Men vet at livet har mer å by på også TS... 😊 De puttet de sikkert i skittentøyet selv Anonymkode: e8e75...d7d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #17 Skrevet 18. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de som digger singellivet er de som har fått barn tidlig og alltid vært i forhold, og hatt lite tid til seg selv. Men vi evig single er så lei av denne alene tiden, refleksjonen og det å bli kjent med seg selv/elske seg selv. Jeg er dritt lei haha Anonymkode: 54b0c...b1a Ikke enig. Ikke snakk for alle som er single og barnløse. Anonymkode: 9a258...537 4
norw Skrevet 18. oktober 2020 #18 Skrevet 18. oktober 2020 Er bra forhold vil jo "alltid" være bedre enn å være singel, hvis man ikke har en antisosial tilstand. 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #19 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, MiniMjau skrev: Er det ikke deilig å være singel! Jeg nyter hver dag med meg selv, venner og barna. Jeg bestemmer selv hva jeg skal bruke hvert minutt til, ingen sure miner, ingen sure sokker, ingen snorking, ingen krangel om husarbeid, økonomi eller egentid. Jeg kan ikke skjønne hva slags mann som kan komme og gjøre livet mitt BEDRE enn det er nå. Hurra! Er det flere som setter pris på og som er takknemlig for å være singel? Halleluja!! Lenge leve singellivet! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror de som digger singellivet er de som har fått barn tidlig og alltid vært i forhold, og hatt lite tid til seg selv. Men vi evig single er så lei av denne alene tiden, refleksjonen og det å bli kjent med seg selv/elske seg selv. Jeg er dritt lei haha Anonymkode: 54b0c...b1a Neh. Fikk barn da jeg var nesten 30. Hatt mesteparten av livet som singel. Alltid hatt det best uten et forhold. Anonymkode: 6703a...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #20 Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, Jean-Jaques skrev: Ikke sure sokker på unga heller? Njææ. Tviler litt 😊 helt greit som singel. Men vet at livet har mer å by på også TS... 😊 Ungen vet å ta skittentøyet dit det skal være. Kan til og med vaske klærne. Anonymkode: 6703a...aa6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå