Gå til innhold

Noen homofile på KG? Er Gaydaren deres presis? Eller hender det at dere tar feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en gaydar være helt på bærtur?

Anonymkode: 40e6a...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tatt feil enda. 

Anonymkode: e4872...fd5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tatt feil enda. 

Men hender det at du ser en mann og deretter ser etter detaljer som gi en pekepinn på at han er homofil? 

Hva ser du etter?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hender det at du ser en mann og deretter ser etter detaljer som gi en pekepinn på at han er homofil? 

Hva ser du etter?

Min gaydar er som regel innstilt på lesbiske siden jeg er det selv. Jeg kjenner igjen andre lesbiske på en rekke områder, er ikke det samme hos hver enkelt. Men det er ofte noen detaljer ja, som væremåte, stil, interesser, måten man bruker språket på, kroppsspråket osv. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min gaydar er som regel innstilt på lesbiske siden jeg er det selv. Jeg kjenner igjen andre lesbiske på en rekke områder, er ikke det samme hos hver enkelt. Men det er ofte noen detaljer ja, som væremåte, stil, interesser, måten man bruker språket på, kroppsspråket osv. 

Men har du aldri gått på tryne? At plutselig personen sier jeg liker menn.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har du aldri gått på tryne? At plutselig personen sier jeg liker menn.

Nei. 

Skrevet

Det har hendt jeg har trodd kvinner er lesbiske uten at de (åpenbart) er det. Men gaydaren er god. 

Anonymkode: a1fe6...1da

Skrevet

Er ikke skeiv, men har null problem med å spotte folk som er det. Går jo mest på klær og væremåte. På treningsstudio f.eks. bruker de sånne fingerløse hansker og/eller spandex. De har også ofte tattoveringer, gjerne stjerner og/eller kompass. 

Anonymkode: ed012...b25

Skrevet

Er lesbisk men har en utrolig dårlig gaydar. Skjønner ofte ikke når en dame er interessert engang 🤣

Anonymkode: b73a1...dd5

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...