Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

testet med clearblue med morgenurin for to dager siden og den var positiv. I går testet jeg med rfsu på kvelden og den viste negativ.

Er det noe forskjell på disse testene ? 🧐 Hvis clearblue sin test hvis positiv så burde jeg ta utgangspunkt i det? Eller?

Anonymkode: b9076...6bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

testet med clearblue med morgenurin for to dager siden og den var positiv. I går testet jeg med rfsu på kvelden og den viste negativ.

Er det noe forskjell på disse testene ? 🧐 Hvis clearblue sin test hvis positiv så burde jeg ta utgangspunkt i det? Eller?

Min erfaring er at CB slår ut lenge før RFSU, og at RFSU «aldri» får sterke streker. Stol på CB’en du 😉

Anonymkode: 8708d...468

Skrevet

Jeg fikk positiv med clearblue både den digitale og den vanlige, på samme urinprøveglass jeg fikk negativ med RFSU. Så gidder ikke kaste bort penger på de testene igjen. Dette var morgenen etter jeg fikk svaaaak strek på babyplan strimmel. Derav alle testene 😅

Skrevet

Og gratulerer 🥳

Skrevet

Clearblue er best syns jeg og den kan man bruke tidlig, jeg fikk positiv på CB test ☺️

Anonymkode: 95331...ce9

Skrevet

Håper dere har rett for har ikke løst å juble for høøyt 😁

Skrevet

RFSU sine virker bare halvparten av gangene er min erfaring. Makan til dritt tester skal man lete lenge etter. Bedre å vente til apoteket åpner så en får kjøpe clearblue, ikke vits å hive penger ut vinduet på RFSU sine. 

• Liker 1
Skrevet

Stol på CB!

Med sistemann klarte jeg ikke å la være å teste ofte (ekstremt uregelmessig og den satt ikke på første forsøk som de to andre, så var litt utålmodig😅) så kjøpte RFSU test ofte, og min erfaring er at de bare er noe dritt. Når testen først ble positiv tok jeg en digital CB som viste 3+, altså 5 uker på vei eller mer. Med de to første brukte jeg kun CB, og når de var positive viste digital 1-2 uker.

RFSU er med andre ord utrolig treig, så hvis du har fått positiv CB er du gravid. Gratulerer😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...