Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe som slår meg i denne diskusjonen; - jeg tror hvordan man oppfatter det å være venner med venners venner avhenger av alder på dem man spør.

For meg virker det som om de yngre er mer betenkelige enn oss som er rundt 30 ;)

Skrevet

jeg er over 30 og kan være betenkelig til å skulle være venner med venners venner...

men jeg er ikke engstelig for hva denne vennens venn kommer til å mene om at jeg ikke vil være venn med denne. Er heller ikke engstelig for hva vennen min vil si til at jeg enten ønsker eller ikke ønsker å være venn med vennens venn.

knallbra setninger!! :sjarmor:

Skrevet
knallbra setninger!! :sjarmor:

Jeg prøver å holde tungen rett i munn :ler:

Men jeg forstår hva du mener, og er til dels enig. Jeg tror nemlig at man blir litt tryggere på seg selv med alderen, og tenker ikke (fullt) så mye på hva andre måtte mene... (Og gode venner burde ikke ha noe i mot om man ble venn med deres venn, ellers er det kanskje ikke en så god venn som man trodde ;) )

Skrevet

tror nok også man blir tryggere ettersom man blir eldre, det er ihvertfall ganske logisk i mitt hode... jeg mener, vi lærer mer og forstår mer og ser mer, jo mer man lever. noe må vi jo få utav det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...