AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Har truffet en mann jeg virkelig kan si har alt. Jeg liker han veldig godt og ønsker å være med han, men er ikke direkte forelsket. Vet ikke hvorfor jeg ikke er det heller, for klarer ikke sette fingeren på hva som "mangler" for å si det sånn. Vi er i samme vennegjeng og vært lite sammen på fritiden. Er det verdt å prøve å se om vi kan bli noe mer? Det skader jo aldri å prøve men tenker på siden jeg trossalt kjenner mannen godt fra før, er det noe håp for at følelser kan dukke opp ved å være mer sammen alene? Anonymkode: 9243d...98b
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Var i en lignende situasjon, men turte ikke satse mer. Syns han fortjente en dame som virkelig elsket han.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg tror jeg ville prøvd. Har dere hatt sex? Kanskje følelsene kommer med det? Jeg er i litt samme situasjon bare jeg ikke kjenner fyren fra før.. men han har jo alt og er en bra mann.. så han er jo forsøket verdt Anonymkode: 5d11c...8a4
Milky Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Men hvor mange ganger har dere møttes? Mange som ikke blir forelsket med en gang. Dere må tilbringe tid sammen alene(og ha sex etter min mening), for å kunne bli forelsket Endret 18. oktober 2020 av Badbunny 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Ikke lur ham på denne måten. Vær i det minste ærlig med ham, så slipper han å føle på ydmykelsen senere. Anonymkode: 791d4...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg ville gitt det et forsøk om du kan finne han interessant. Min mann er så absolutt ikke den typen jeg likte på den tiden jeg møtte han men jeg ga det en sjanse. Det tok noen måneder og så ble jeg veldig forelsket i han pga den han var med meg. Vi har vært sammen i 11 år 🥰 Anonymkode: 86d23...c3b 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 Siden dere har vært lite sammen på fritiden tenker jeg dere kan prøve noen dater, bare for å finne ut om det kan være noe mer der. Men ikke start på noe alvorlig uten å være forelsket, for han fortjener bedre. Anonymkode: 079b9...c91 2
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2020 #8 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg tenker, hva er feilen om man inngår en relasjon sammen med en partner selv om man ikke er forelsket? Forelskelsen forsvinner jo som dugg for solen uansett bare uker eller mnd. etter dere har blitt sammen? Man kan jo være tiltrukket selv om man ikke er forelsket og man kan ha masse gode ting sammen. Ingen er like uansett så feil vil man finne hvis man leter. Min erfaring er at ved forelskelse så ser man ikke helt klart og man kan inngå en relasjon som kansje ikke er den beste selv om det tilsynelatende synes det akkurat da. 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #9 Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg tenker, hva er feilen om man inngår en relasjon sammen med en partner selv om man ikke er forelsket? Forelskelsen forsvinner jo som dugg for solen uansett bare uker eller mnd. etter dere har blitt sammen? Man kan jo være tiltrukket selv om man ikke er forelsket og man kan ha masse gode ting sammen. Ingen er like uansett så feil vil man finne hvis man leter. Min erfaring er at ved forelskelse så ser man ikke helt klart og man kan inngå en relasjon som kansje ikke er den beste selv om det tilsynelatende synes det akkurat da. Samboeren min fortalte meg nylig at han aldri hadde vært forelsket i meg eller tent på meg. Vi har vært sammen i tre år. Hvordan tror du det føltes for meg i det øyeblikket han innrømmet det? At han ble sammen med meg fordi jeg var grei nok, vi hadde «mange fine ting sammen», og så for seg at jeg kunne bli en ok mor for barna han ønsket seg? Om noe er man nødt til å være åpen om intensjoner når man innleder et forhold til noen. Man risikerer å ødelegge et annet menneske for livet ved å lyve om sine følelser. Og hva tror du skjer når man faktisk blir forelsket i noen, og aldri har følt slike følelser for partneren sin? Anonymkode: 791d4...4ed 10
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #10 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min fortalte meg nylig at han aldri hadde vært forelsket i meg eller tent på meg. Vi har vært sammen i tre år. Hvordan tror du det føltes for meg i det øyeblikket han innrømmet det? At han ble sammen med meg fordi jeg var grei nok, vi hadde «mange fine ting sammen», og så for seg at jeg kunne bli en ok mor for barna han ønsket seg? Om noe er man nødt til å være åpen om intensjoner når man innleder et forhold til noen. Man risikerer å ødelegge et annet menneske for livet ved å lyve om sine følelser. Og hva tror du skjer når man faktisk blir forelsket i noen, og aldri har følt slike følelser for partneren sin? Anonymkode: 791d4...4ed uhm, la meg gjette... utroskap?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #11 Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, shash90 skrev: uhm, la meg gjette... utroskap? Nettopp. Anonymkode: 791d4...4ed 2
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #12 Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp. Anonymkode: 791d4...4ed var derfor jeg sluttet å date han flotte fyren. Tenkte om jeg blir forelsket i noen andre så har jeg ikke lyst å ødelegge han, og selv bli stemplet som en fæl person.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #13 Skrevet 18. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Og hva tror du skjer når man faktisk blir forelsket i noen, og aldri har følt slike følelser for partneren sin? Anonymkode: 791d4...4ed Forelskelse går som regel over, og hva da? Anonymkode: 83f86...809
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #14 Skrevet 18. oktober 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelskelse går som regel over, og hva da? Anonymkode: 83f86...809 man kan alltids få tilbake den forelskelsen hvis begge parter jobber for det. Det er kanskje ikke så lett hvis man aldri har følt på en forelskelse... Endret 18. oktober 2020 av shash90
Hannah80 Skrevet 18. oktober 2020 #15 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, Badbunny skrev: Men hvor mange ganger har dere møttes? Mange som ikke blir forelsket med en gang. Dere må tilbringe tid sammen alene(og ha sex etter min mening), for å kunne bli forelsket Man må selvsagt ikke ha sex for å bli forelsket. Og man kan ha sex uten å bli forelsket.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 Pleier du Vanligvis å bli forelsket og er du ung/middelaldrende? Kanskje vanligere å ikke bli så lett forelsket når en er godt voksen Anonymkode: 598db...90e
Missy77 Skrevet 18. oktober 2020 #17 Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier du Vanligvis å bli forelsket og er du ung/middelaldrende? Kanskje vanligere å ikke bli så lett forelsket når en er godt voksen Anonymkode: 598db...90e Alder har nødvendigvis ingenting å si. 😉 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #18 Skrevet 18. oktober 2020 19 minutter siden, shash90 said: man kan alltids få tilbake den forelskelsen hvis begge parter jobber for det. Det er kanskje ikke så lett hvis man aldri har følt på en forelskelse... Man trenger ikke alltid forelskelse. Noen av oss blir sammen med og finner ut av med tid og stunder at vi elsker personen. Har aldri vært forelsket med ham jeg er med nå. Anonymkode: 83f86...809
Gjest shash90 Skrevet 18. oktober 2020 #19 Skrevet 18. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke alltid forelskelse. Noen av oss blir sammen med og finner ut av med tid og stunder at vi elsker personen. Har aldri vært forelsket med ham jeg er med nå. Anonymkode: 83f86...809 Sikkert. Jeg forbinder forhold med forelskelse, og det er viktig for meg at det en viss forelskelse der fra startfasen, og at det er gjensidig. De fleste søker en gjensidig forelskelse, og setter pris på kjærligheten som oppstår mellom to mennesker. Det godt å elske og bli elsket. vi alle er forskjellige da. Men du elsker han nå?
Milky Skrevet 18. oktober 2020 #20 Skrevet 18. oktober 2020 41 minutter siden, Hannah80 skrev: Man må selvsagt ikke ha sex for å bli forelsket. Og man kan ha sex uten å bli forelsket. Har ikke sagt noe av det du sier.. sa at etter min personlige mening må man ha sex og kjenne den kjemien før jeg kan bli ordentlig forelsket. Har heller aldri sagt at det ikke er mulig å ikke bli forelsket uten sex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå