AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Vi har det som regel hyggelig, men synes vennskapet går mest på hennes premisser. Nå hadde vi avtale i helgen. Hun ringer og avlyser samme dag, fordi hun ikke føler seg helt 100%. Deretter inviterer hun meg med på kjøpesenter, for å gå i spesifikke butikker, da det er ting hun skal kjøpe seg der. Hva synes dere om den oppførselen? Hadde dere reagert? Anonymkode: f18cf...43d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Sånne folk har jeg sluttet å forholde meg til. Det bør du ha selvrespekten til å gjøre også Anonymkode: 56b2b...004 4
GammelKaktus Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Det hadde ikke funket for meg, så det vennskapet hadde nok ikke bestått nei. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne folk har jeg sluttet å forholde meg til. Det bør du ha selvrespekten til å gjøre også Anonymkode: 56b2b...004 Ja, jeg har ikke så mange venner, men kjenner at jeg ikke synes denne oppførselen er Ok. Takk for tilbakemelding. Ts Anonymkode: f18cf...43d
Gjest theTitanic Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Kommer Ann på hva dere skulle gjøre da. Det er forskjell på milelange masjer og kjøpesenter. Kjøpesenter er ikke stedet jeg ville gått når jeg føler meg gruff, og hvertfall ikke på en lørdag.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Det hadde ikke funket for meg, så det vennskapet hadde nok ikke bestått nei. Nei, det fungerer ikke spesielt bra for meg heller, kjenner jeg. Dumt å miste ei venninne pga sånt da. Ts Anonymkode: f18cf...43d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 Gjør det samme som henne - møt kun når det passer deg. Så blir det slik at dere kun treffes når begge vil. Anonymkode: 0538e...348
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #8 Skrevet 18. oktober 2020 Kanskje hun ikke er klarover dette? Jeg ville i alle fall tatt en prat før noen eventuelt blir dumpa Anonymkode: d257b...79e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #9 Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjør det samme som henne - møt kun når det passer deg. Så blir det slik at dere kun treffes når begge vil. Anonymkode: 0538e...348 Ja, det blir nok slik. Men kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å ta initiativ lengre. Føler jeg er så langt ned på «listen hennes» over hva/hvem som er verdt å prioritere. Ts Anonymkode: f18cf...43d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #10 Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det blir nok slik. Men kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å ta initiativ lengre. Føler jeg er så langt ned på «listen hennes» over hva/hvem som er verdt å prioritere. Ts Anonymkode: f18cf...43d La være med å ta initiativ da. Behøver ikke ta en beslutning en gang for alle hvordan deres vennskap skal håndteres. Ta siuasjon for situasjon. Si nei, og kun ja, når du vil. Anonymkode: 0538e...348 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #11 Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje hun ikke er klarover dette? Jeg ville i alle fall tatt en prat før noen eventuelt blir dumpa Anonymkode: d257b...79e Ja, det er litt vanskelig. Hun er sammen ned en kontrollerende type. Når vi er sammen, så ringer han ofte, og mange ganger må hun dra, fordi han ringer om bagateller han blåser opp. Det har vært slik i mange år. Har prøvd å ta det opp, men tror ikke det noe å gjøre med. Har følt meg så dum noen ganger, når hun løper avgårde, og jeg sitter igjen som en tosk. Det virker ikke å bry henne at det ikke er greit for meg, hun må bare løpe til den stressa mannen, som klager over noe.. føler meg bare nedprioritert for ørtende gang. Anonymkode: f18cf...43d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #12 Skrevet 18. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: La være med å ta initiativ da. Behøver ikke ta en beslutning en gang for alle hvordan deres vennskap skal håndteres. Ta siuasjon for situasjon. Si nei, og kun ja, når du vil. Anonymkode: 0538e...348 Ja, kjenner at den neste som må ta initiativ er henne. Ts Anonymkode: f18cf...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå