Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på kjæresten min gjennom snart 4 år. Jeg har uttrykt at jeg ikke vet hvor jeg har han og stoler ikke helt på han etter at han tekstet med ei jente for to år siden. Hver gang vi diskuterer eller det er noe sier han at det er slutt og nok er nok. Så drar jeg han stort sett inn igjen. Men samme gjentar seg. Hva burde jeg gjøre her? Slutte å kjempe og heller bare drite i det? Han gjør jo ikke all verden for å få vekk usikkerheten når han hiver meg vekk hele tiden når ting butter..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom han i forkjøpet denne gangen, slå opp.

Anonymkode: 29c09...3d7

• Liker 46
Skrevet

Når en mann gjør deg usikker så er han ikke forelsket i deg. 

Anonymkode: 5f890...01a

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor gidder du? Hadde gått ut døra og aldri sett meg tilbake. 

Anonymkode: 0f808...249

• Liker 11
Skrevet

Han fortsetter jo bare sånn fordi han veit at du uansett tar han tilbake. 

Anonymkode: 54f4f...d17

• Liker 11
Skrevet

Du lar han herse med deg. Han har lært at du ikke har selvrespekt, og vet han kan gjøre det som passer han

Anonymkode: 711cc...132

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom han i forkjøpet denne gangen, slå opp.

Anonymkode: 29c09...3d7

Dette👍🏻

• Liker 7
Skrevet

Slå opp med han du, og ikke ta han tilbake. Ingen eldre enn ungdommer holder på slik, det er ikke en måte å behandle et annet menneske på. Kom deg vekk fra den tullingen raskt.

• Liker 8
Skrevet

Han mener vi ikke kan være sammen når vi diskuterer og jeg mener forhold går opp og ned og noen ganger er det diskusjoner, men jeg vil alltid jobbe for forholdet for det. Vil liksom ikke kaste det bort pga det. Alt kan fikses hvis det er vilje og kjærlighet. Men han sier nok er nok og lykke til videre hver eneste gang. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Tigerlilje82 skrev:

Han mener vi ikke kan være sammen når vi diskuterer og jeg mener forhold går opp og ned og noen ganger er det diskusjoner, men jeg vil alltid jobbe for forholdet for det. Vil liksom ikke kaste det bort pga det. Alt kan fikses hvis det er vilje og kjærlighet. Men han sier nok er nok og lykke til videre hver eneste gang. 

Mener du han har vilje og kjærlighet? 

• Liker 8
Skrevet

Nei. Jeg har. Men jeg begynner å lure på han. 

Skrevet
5 minutter siden, Tigerlilje82 skrev:

Han her hadde jeg dumpa. Det er ett enveisforhold dette, bare kjærlighet fra din side. Han bruker deg som en trygghetspute :) 

• Liker 8
Skrevet

Er det virkelig noen som gidder å bruke noen som trygghetspute i nesten fire år? 

Skrevet
Akkurat nå, Tigerlilje82 skrev:

Nei. Jeg har. Men jeg begynner å lure på han. 

virker ikke som han verken har vilje eller kjærlighet, ut fra det du beskriver her. Og når du skriver et innlegg om det så er det virkelig ikke gode tegn. 

Ikke ork å finne deg i et sånn forhold. Du kommer til å finne kjærligheten med noen andre. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Tigerlilje82 said:

Er det virkelig noen som gidder å bruke noen som trygghetspute i nesten fire år? 

hva er det da du mener han bruker deg som? Ikke kjæreste iallfall, det behandler han deg ikke som.  Trygghetspute er mer passende

Anonymkode: 711cc...132

Skrevet

Han: «jeg slår opp!» Du: «Ok, Værsegod, her er en koffert. Pakk i vei.» 

Anonymkode: 8029f...36c

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: 03776...4cc

Skrevet

Har brukt nesten fire år på han. Er bonusbarn involvert på begge kanter som er glad i oss også. Jeg vil jo ikke det skal bli slutt fordi jeg er glad i han. Men jeg føler han ikke synes jeg er viktig. 

Skrevet

For det første må du la det gå,det det for to år siden.

Slutt å dra han inn igjen,som du sier. Neste gang han sier at han slår opp,og at nok er nok. Si «javel»,og la han holde på. Han gjør dette for å slippe å krangle og for å kontrollere deg. Han takler nok ikke konflikter. Du vil ikke at han skal gå,så da gir du deg. Lat som du ikke bryr deg og la han gå. Om han går så langt å faktisk avslutte forholdet,så er det vel ikke så viktig for han. Han hadde nok gått allerede om han virkelig mente det. Ta opp igjen diskusjonen ved senere anledning når alt er fint og rolig igjen (om han mot formodning ikke har stukket av da). 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Tigerlilje82 skrev:

Har brukt nesten fire år på han. Er bonusbarn involvert på begge kanter som er glad i oss også. Jeg vil jo ikke det skal bli slutt fordi jeg er glad i han. Men jeg føler han ikke synes jeg er viktig. 

For han er du ikke viktig, ellers ville han ikke drevet fram og tilbake som han gjør.
Barna vil ha det bedre på begge sider med stabilitet, dvs at dere ender det for godt.
Dump han og gå videre. Bedre for deg, bedre for han, bedre for barna.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...