Gjest gjessst Skrevet 3. august 2005 #41 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Jeg er 1.80 og ja vi høye får også kommentarer.. Familie og venner.. Familie: Du blir jo bare større og større hver gang jeg ser deg.. Venner: Nei hun (meg) er iallfall høyere enn meg! Til dere litt mindre enn meg Dette skjer som mange andre har sagt tidligere med alle som er litt langt enten nedover eller oppover, men det er vel ikke like frekt å si det som å si noen er tykke, kvisete osv.. syns nå iallfall jeg da.. Men en kan aldri vite, noen tar seg nær av ting en ikke tror, særlig hvis det er noe en får høre ofte, somfor eks et spesielt navn.. Får du høre samme vitsen i 20 år, og må le med hver gang, og si "nei den har du aaaaldri hørt før" begynner det bli litt kjedelig Og forresten, en positiv ting med dere, greit vi rekker opp i skap (jeg trives med å være høy forresten, greit å være litt spesiell men dere kan velge mellom all verdens menn, vi har bare halvparten "bøyer" meg ned å klemmer dere alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjessst Skrevet 3. august 2005 #42 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Jeg er 1.80 og ja vi høye får også kommentarer.. Familie og venner.. Familie: Du blir jo bare større og større hver gang jeg ser deg.. Venner: Nei hun (meg) er iallfall høyere enn meg! Til dere litt mindre enn meg Dette skjer som mange andre har sagt tidligere med alle som er litt langt enten nedover eller oppover, men det er vel ikke like frekt å si det som å si noen er tykke, kvisete osv.. syns nå iallfall jeg da.. Men en kan aldri vite, noen tar seg nær av ting en ikke tror, særlig hvis det er noe en får høre ofte, somfor eks et spesielt navn.. Får du høre samme vitsen i 20 år, og må le med hver gang, og si "nei den har du aaaaldri hørt før" begynner det bli litt kjedelig Og forresten, en positiv ting med dere, greit vi rekker opp i skap (jeg trives med å være høy forresten, greit å være litt spesiell men dere kan velge mellom all verdens menn, vi har bare halvparten "bøyer" meg ned å klemmer dere alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå