AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Bruker dere den bare alene eller sammen med partner, og hvordan størrelse er den? Mulig jeg bare har vært heldig/uheldig alt etter som😅, men nesten alle jeg har vært med har hatt det. Gjør ikke meg noe, siden er gøy å leke sammen med partneren da. Men flere av de jeg har vært med har vært forsiktig i starten siden mange menn kan føle seg truet av en dildo som er ganske stor. Er selv ikke sjalu eller usikker, så er bare gøy for min del. Har dere opplevd at mannen ble usikker av det eller har dere bare positive erfaringer? Anonymkode: e0510...058
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har en vibrator, 10-12 cm lang og formet som en larve, og mannen min vet ikke om den. Null behov for å ha noe å putte inni meg når jeg er singel eller (som nå) hvis mannen min er utilgjengelig. Anonymkode: 8d491...ea7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har, ikke så stor, 12 cm og 3,8 cm i diameter. Har bare hatt positive opplevelser (har bare vært sammen med 2 menn som har vært såpass seriøst at de har sett den). Anonymkode: 5898a...ea0
SlemUlv Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Har ganske mange dildoer, i mange forskjellige størrelser og fasonger. Kjære har vært med å plukke ut alle sammen. Tror ikke jeg kunne hatt en partner, som ble usikker pågrunn av leker. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har masse dildoer og vibratorer, bruker de både alene og med partner Faktisk så er det han som har kjøpt de fleste av dem til meg. Min favoritt er en slik med sugekopp, den bruker jeg ofte alene i dusjen feks, men elsker når mannen bruker den på meg han også Han føler seg ikke truet eller noe sånt; jeg elsker en kjappis like mye som jeg elsker det når vi bruker lang tid, men kommer gjerne selvsagt oftere og mer intenst de gangene vi innvollverer leker 🤓 Anonymkode: 7f719...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå