AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Hallo Er det noen som har peiling på produkter man kan og ikke kan bruke under graviditet? Jeg har lyst til å kjøpe dette serumet som inneholder vitamin a, men jeg leser at man ikke skal bruke for mye av det, men jeg veit ikke hvor mye som er anbefalt.. Eller den andre..? Anonymkode: 00ca3...969
Kenelz Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Ville egentlig forhørt meg med en hudlege aller først for å sjekke om produktene er tilpasset til din hud og om du kan bruke det under graviditeten. Er så mange som kjøper «feil» serum og bruker flere tusen på produkter som gir huden ingenting. Vitamin A produkter skal helst unngås når man er gravid.. Men som sagt kan du dobbelsjekke det hos en hudlege som vet mer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Retinol skal man visst unngå når man er gravid/ammer. Lav risiko men hvis du først er bekymret så er det greit å droppe det sånn at du slipper å tenke på det https://www.parents.com/pregnancy/my-life/beauty/4-pregnancy-safe-retinol-alternatives/ Anonymkode: 0693e...1fa
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Retinol skal ikke brukes, slik jeg har skjønt det er aha syrer ok. Anonymkode: 23273...19f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Pure&Care inneholder så lite alfa-hyaluronsyre at det knapt har noen effekt. Anonymkode: eaece...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå