Gå til innhold

Hvordan få en drink knall grønn? Og en rød.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne fått til helt grønn drink! Så enten en form for grønn alkohol eller grønnt blandevann hadde vært fint. Er det noen som har noen tips? Sånn som pærebrus til Oskar Sylte blir litt for blass. Og en alkoholfri drink, som er helt rød, men ikke vanlig jus eller eventyrbrus, noe litt mer spenstig. 

Anonymkode: bfc28...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

image.thumb.png.f862fd5b347c3c841bf00bf44d9b1561.png

Kunne dette være noe?

Anonymkode: 422db...d6d

• Liker 1
Skrevet

Mickey finn om de finnes enda. Er en i rød og en i grønn, med noe alkohol.

• Liker 2
Skrevet

Støtter forslaget om strawberry daiquiri for rød drink.

Skal drinken være god, eller bare knall grønn? Jeg vet om flere gode drinker som blir grønne, men de blir kanskje ikke knallgrønne.

Anonymkode: ad930...318

Skrevet

Du kan enten gjøre noe så enkelt som bols blue i ananasjuice. Den blir KNALLgrønn. Smaker ikke veldig godt.

En god, ganske så grønn drink er 

Skrevet

Oi, fikk trykket send inn svar for tidlig.

Grønn drink: Tokyo Iced Tea

* 1 cl vodka
* 1 cl gin
* 1 cl Cointreau
* 1 cl Midori
* 4 cl sour mix
7 Up
Pynt: limehjul

Rist vodka, gin, cointreau, midori og sour mix sammen i en shaker med is. Sil det over i et glass med isbiter. Kast isbitene. Fyll glasset med 7 Up. Pynt med limehjul hvis ønskelig.

• Liker 1
Skrevet

Så snille og flinke dere er! Her er det virkelig mye jeg skal sjekke ut! 💚 Til deg som lurte så ja, den grønne drinken bør være god ja. 😁 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så snille og flinke dere er! Her er det virkelig mye jeg skal sjekke ut! 💚 Til deg som lurte så ja, den grønne drinken bør være god ja. 😁 

Da anbefaler jeg Tokyo Iced Tea som grønn alkoholdrink, og Strawberry daiquiri mocktail som alkoholfri rød. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha blandet i litt grønn/rød konditorfarge (gelfarge) om ikke alkoholen/blandevannet er grønt nok. 

Men en drink med midori eller de kuyper melon blir grønn. 

Røde drinker kan være strawberry- eller bringebærdaquiry, bloody mary (er ikke så glad i den selv, men har skjønt det slik at mange liker den) eller drink med eple- og bringebærjusen til Tine. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at alkohol over 60% regnes som narkotika i Norge? Du får ikke kjøpt 70% absint i Norge, og du smugler narkotika hvis du tar med deg 70% absint tilbake til Norge... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...