Gjest Anerikke Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Hvordan vil du karakterisere klesstilen din?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 Variert. En dag i saggebukse, neste dag i drakt
Gjest Bellatrix Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Behagelig. Kler meg stort sett bare i klær som er gode å gå i. Har ikke noen veldig spesiell stil. Bruker mye blått, men ellers er ikke klærne mine spesielle på noe vis.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #7 Skrevet 29. juli 2005 Variert. Ene dagen kan jeg gå i slåbrokk for så neste å gå i grilldress. Kommer helt an på humøret
Rio Skrevet 29. juli 2005 #8 Skrevet 29. juli 2005 Jeg må også gå for variert. Alt etter humør, utseende og selvfølelse, ikke minst vær
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #9 Skrevet 29. juli 2005 Variert her også, kan troppe opp på jobb i kjole en dag, slitt dongri neste, for så å komme i dressbukse og skjorte den tredje dagen. Kler på meg etter humør (og tar hensyn til om jeg skal sitte på kontoret hele dagen eller om jeg skal i viktige møter)
vixen Skrevet 29. juli 2005 #10 Skrevet 29. juli 2005 Aktivitetsavhengig, eller variert som jeg ser noen har kalt det. Tilpasser klesstilen etter begivenhetene. Men kommer vel ikke unna at dongeri er favoritten.
Morea Skrevet 29. juli 2005 #11 Skrevet 29. juli 2005 Definitivt aktivitetsavhengig ja. Men sånn til jobb/sosiale sammenhenger er det nok en del jeans, men også mye skjørt/kjoler. Liker sko med høye hæler. Gjerne noen som skiller seg litt ut, så passer på å kjøpe når jeg reiser. Blander billig og dyrt, men passer på at basisplaggene er ting jeg synes er fine, og som heller ikke finnes overalt, og med det lille ekstra. Kjøper gjerne fra unge greske designere når jeg er i Hellas etc. (Altså dette er klær som ikke koster like mye som de store merkene, bare så jeg ikke høres en uhorvelig mengde rikere enn det jeg er ...). Unge designere er alltid et sikkert stikk å følge med på. Og ja, jeg innrømmer det. Jeg liker å følge moten. Men bare de delene av den som passer den stilen jeg i utgangspunktet har. Leopardmønstre som var hot i sommer for eksempel fikk glatt gå i fred her i huset. Mye av snittene som kommer i drakter ol i høst er sånne ting jeg elsker.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #12 Skrevet 29. juli 2005 Føler at jeg vingler mellom mange klesstiler jeg. En dag kan det være superfeminint med høye klikklakksko, mens neste dag er det jeans og t-shirt med joggesko. Hanlder vel mye på impuls, så jeg synes ikke det er så mye som matcher, men har begynt å tenke litt på det i det siste når jeg ser et salg og blir blank i øynene Så har jeg en tendens til å "spare" klær til en eller annen anledning som jeg egentlig ikke vet hva er Rydda i klesskapet forleden og fant klær fra i fjor med lappen på enda! Må gjøre noe med det og
Malie Skrevet 29. juli 2005 #13 Skrevet 29. juli 2005 Har vel ingen spesiell stil sånn sett, veldig blandet, en dag pyntet, neste dag treningsbukse (går vel litt for ofte i joggebukser men...) Hadde eg hatt god råd, så skulle eg kjøpt masse klær og funnet min stil, men det er jo bare å drømme om. Kjøper litt nå og da, på salg, eller når eg har litt penger tilovers (ikke ofte).. Og da blir det mye variabelt..
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2005 #14 Skrevet 29. juli 2005 gother/rocker. Feminin og sportslig. Liker høye hæler og skjørt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #15 Skrevet 29. juli 2005 I hodet mitt er den klassisk.. Men pga lommeboka er den i realiteten ganske "smålurvete"
minnea Skrevet 29. juli 2005 #18 Skrevet 29. juli 2005 Tja, det er mye variert her også. Kommer som på mange andre ann på aktivitet og vær. Når jeg er hjemme med lillegull blir det jo mye jeans og genser av noen slag. Men jeg er utrolig glad i skjørt!! Elsker skjørt, så det går mye i det. Mange vil vel si at jeg har en ganske så feminin stil.. Følger noe moten, men langt der i fra slavisk. Det viktigste er at JEG føler meg vel!
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2005 #19 Skrevet 29. juli 2005 Har vel en ganske klassisk klesstil, bruker mye skjørt og elsker smykker og belter i alle varianter. Liker ikke å gå i joggesko eller hettegensere.
Gjest seroxata Skrevet 29. juli 2005 #20 Skrevet 29. juli 2005 variert. en dag dongeri og joggesko, neste dag skjørt og høye sko, neste dag igjen store boots og masse farger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå