AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 hva er egentlig en fetisch Er det begrenset til å være noe man får seksuell tenning av- folkelig sagt- som formannen får stå av og kvinnen blir våt i musa av - eller er det mer en fascinasjon? Anonymkode: ef21e...980
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Noe du får ekstra tenning av. Jeg feks tenner ekstra på fine dameføtter. Liker å godt å se damer krølle tærne mens jeg kjører de hardt med kukken. Anonymkode: d3d41...454 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Wikipedias definisjon: Fetisjisme er dyrking av fetisjer. En fetisj er et objekt som blir tillagt overnaturlige evner, eller et menneskeskapt objekt som blir tillagt makt over andre. Dypest sett omhandler begrepet det å tilegne verdi eller kraft til et objekt. Anonymkode: 510bd...93b 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Fra store norsk leksikon: Erotisk fetisjisme er et seksuelt tenningsmønster hvor seksuell tilfredsstillelse best, eller noen ganger bare, oppnås når spesielle rekvisitter, fetisjer, er til stede. Noen ganger kan kroppsdeler i seg selv eller kroppsdeler hos en partner ha mer enn vanlig betydning for at en skal bli seksuelt opphisset. Noen kroppsdeler, som for eksempel bryster, får så stort allment fokus som erotisk objekt, at man vanligvis ikke beskriver dem innenfor det fetisjistiske univers. De vanligste kroppsdelene som for noen får en fetisjistisk betydning er føttene. De som tiltrekkes av kvinner, vil gjerne ha fetisj på kvinneføtter, mens de som tiltrekkes av menn, har det tilsvarende på manneføtter. Hår, hender og andre kroppsdeler kan for noen ha fetisjistisk kraft. Typiske seksuelle fetisjer utenfor kroppen er regntøy, damesko, selskapsballonger, bleier, undertøy eller også materialene gummi, lær og silke. Den seksuelle tilfredsstillelsen oppnås ved synet av, kontakt med og beføling med fetisjen, og noen ganger oppleves denne stimuleringen mer vesentlig enn samleie eller annen kroppslig kontakt. Anonymkode: 510bd...93b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Ting man tenner på som f.eks rase, stor tiss, bollemus osv. F.eks. "jeg tenner sykt på samer med stor tiss", da er det en fetisj. Anonymkode: 3bd0f...6be
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg kan tenne v flere ting. Synet av kvinnelig kjønnshår er en av dem Men jeg er ikke avhenig av bare det. Er det da fetisj? Anonymkode: ef21e...980
Gjest Alterego666 Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 Fetisjer er for folk som er gamle nok til å kunne stave fetisj.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 5 timer siden, Alterego666 skrev: Fetisjer er for folk som er gamle nok til å kunne stave fetisj. Jaha....så mottoet er - ikke spør om noe du ikke har greie på. Jeg er ikke en tenåringsgutt, om du trodde det. Men stavemåten var jeg uskker på, siden jeg er ganske ny i forumet, og ikke studert fenomenet så mye. Kanske derfor jeg spør- Anonymkode: ef21e...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå