Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Hoho! meg og seroxata har sittet og flirt av dette fenomenet i dag! Jeg flirer i dette sekund for jeg ser det for meg, se du sitter på f.eks peppes og venter på pizzaen din! Så kommer dama med pizza og du gjør deg klar til å ta imot med et lengtende mat-blikk også går hun rett forbi, så du så beredt ut til ingen nytte :D Ha! Ikke forstått? Da jeg var mindre var jeg hos venninne, venninne spør pappan sin som er på kjøkkenet om towelie kan få noe å drikke, så hører ikke faren dette, men kommer inn med sin egen kaffekopp, towelie ser lengtende og klar til å ta imot koppen ut, men det var kaffe i den! Og min venn så jeg tok feil og det var morsomt! Og i dag så vi spice world ( !!!!!!!!!!!!! ) og der var det en kåne som satt ved bordet bak han nissen og så gikk servitøren forbi henne, og hun så lengtende etter maten hohoho jeg HÅPER noen andre forstår bøsheten i dette, ellers har jeg skrevet 13 linjer uten nytte kom igjen folkens :O
Gjest Violetta Skrevet 28. juli 2005 #2 Skrevet 28. juli 2005 Jeg tok den i hvert fall... Har gjort det selv!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Det ser så morsomt ut, spesielt når ingen ord blir sagt, at alt foregår i stillhet og alle forstår hva som sker huhuh :----D
Gjest seroxata Skrevet 29. juli 2005 #6 Skrevet 29. juli 2005 hahahha, jeg digger sånne blikk!!! det beste er at jeg helt sikkert har sett sånn ut flere ganger selv... og ja, da ofte på peppes
LilleBille Skrevet 29. juli 2005 #7 Skrevet 29. juli 2005 Tror de fleste av oss kjenner den følelsen gitt
Gjest Emera Skrevet 29. juli 2005 #8 Skrevet 29. juli 2005 Ja, det er liksom den ultimate skuffelse, det...
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #9 Skrevet 29. juli 2005 Jeg ser for meg alt sammen i hodet mitt igjen og igjen satt jeg og flirte for meg selv over dette, jeg hadde et spill som hette LBA2 der var kelneren og skulle servere, så en fyllik snur seg mot han og "sliiiider" tilbake 180 grader slik han først satt igjen, siden det ikke var til han :--D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå