AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har skikkelig smerter fra Cd14 til Cd17. Eggløsningslim fra cd14-16. Peak LH dag 17 og 18. High før dette. Når er egentlig EL? Gir ingen mening for meg at det skal være dag18, når alle symptomer er over dag17, og alle fertile tegn stemmer med det. Om jeg regner EL som første dag peak(17) så har jeg 14 dager lutealfase. Dette stemmer med IKM og smertene. Leser at testene plukker opp toppen bare, men jeg har peak 2 dager og det virker å være at det kommer etter el? Anonymkode: 4ad09...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. oktober 2020 #2 Del Skrevet 18. oktober 2020 Ikke godt å si nei når ikke sympomer "stemmer overens". Personlig forholder jeg meg mest til EL-tester, så jeg ville svart at du har EL på CD18 eller CD19. Men skjønner du blir forvirret når de fysiske tegnene kommer litt i forkant. Kanskje du skulle forsøkt temping? Det hadde iallefall vært veldig interessant å se din chart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Del Skrevet 18. oktober 2020 50 minutter siden, Amatariel skrev: Ikke godt å si nei når ikke sympomer "stemmer overens". Personlig forholder jeg meg mest til EL-tester, så jeg ville svart at du har EL på CD18 eller CD19. Men skjønner du blir forvirret når de fysiske tegnene kommer litt i forkant. Kanskje du skulle forsøkt temping? Det hadde iallefall vært veldig interessant å se din chart. Hepp. Jeg charta før. Da ga FF meg konsekvent EL cd20. Nå legger jeg inn eltest i FF og den setter EL til dag1 av peak. Temp fungerer ikke så bra for meg med insomni og turnus 🥰 Anonymkode: 4ad09...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, Amatariel skrev: Ikke godt å si nei når ikke sympomer "stemmer overens". Personlig forholder jeg meg mest til EL-tester, så jeg ville svart at du har EL på CD18 eller CD19. Men skjønner du blir forvirret når de fysiske tegnene kommer litt i forkant. Kanskje du skulle forsøkt temping? Det hadde iallefall vært veldig interessant å se din chart. Her er en tidligere chart da:) brukte ikke monitor her, men strimmel og temp Anonymkode: 4ad09...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, Amatariel skrev: Ikke godt å si nei når ikke sympomer "stemmer overens". Personlig forholder jeg meg mest til EL-tester, så jeg ville svart at du har EL på CD18 eller CD19. Men skjønner du blir forvirret når de fysiske tegnene kommer litt i forkant. Kanskje du skulle forsøkt temping? Det hadde iallefall vært veldig interessant å se din chart. Og her er den før. Som du ser går min temp opp før mensen. Anonymkode: 4ad09...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Del Skrevet 18. oktober 2020 Månedens chart uten temp. Anonymkode: 4ad09...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Del Skrevet 18. oktober 2020 Haha. Ser ut som vi har sluttet å ha sex etter jeg slutta å tempe, men det er bare at jeg har slutta logge alt mulig fordi jeg ble gal av det 😆 Anonymkode: 4ad09...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullegg Skrevet 19. oktober 2020 #8 Del Skrevet 19. oktober 2020 Hei! Sliter med eggløsning å bli gravid. Gått på metformin dobbel kur og fikk mensen etter 5 mnd uten. Tok dobbel kur med femar i 5 dager. På syklusdag 12 kunne ikke gynekologen se at det hadde hatt noen som helst effekt på meg. Har PCO. Jeg er idag på syklusdag 18, med en del eggløsningssmerter. Vondt i korsryggen, murring i magen, sentimental. Vil jeg kunne få eggløsning til tross for ingen forstørrede egg på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå