AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg vurderer å ta lektorutdanning på MF, religion, etikk og samfunn. Har undersvisningskompetanse i historie fra før. Er litt usikker på fagkombinasjonen da jeg ofte leser her inne at det er svært vanskelig å få fast jobb uten språkfag. Samtidig som det advares mot å være norsklærer i Vgs da det innebærer mye arbeid med retting og at en ofte blir kontaktlærer. Jeg er så rådvill ifht hva jeg skal gjøre og hadde satt stor pris på innspill. Anonymkode: a8c95...0c9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Kommer jo an på om du liker norskfaget, jeg er selv realfagslærer, men elsker kreativitet og det å lese og rette opp i ting, og tror jeg hadde likt meg som norsklærer. De fleste steder jeg har jobbet blir nesten alle kontaktlærere, så ville ikke latt det telle for mye. Men klart det er vanskeligere å få jobb uten norsk eller matte, men samtidig er det jo også færre med din fagkombinasjon, så skader ikke å prøve Anonymkode: a2578...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå