Gå til innhold

Liker best tjukke barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alderen 0-3 år. Synes rett og slett tjukke barn i den alderen er mye søtere. Litt som Michelin-mannen.

Barn i den alderen som er tynne synes jeg ikke er noe søte. Det er åpenbart helseutfordringer i bildet. For tidlig født eller underernært. Er ekte entusiastisk når jeg blir presentert for søte barn. Mens jeg må spille litt skuespill når jeg blir presentert for barn jeg ikke synes er søte. Håper foreldrene ikke legger merke til det. Men sånn er det.

Anonymkode: 4eb22...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må være det mest meningsløse, dumme innlegget jeg har lest her på lange tider.

• Liker 26
Skrevet
4 timer siden, Million skrev:

Dette må være det mest meningsløse, dumme innlegget jeg har lest her på lange tider.

Henger meg på denne 🙄🙄🙄

• Liker 1
Skrevet

Ok, fint for deg? 

Skrevet

Wow, takk for informasjonen. 

Hva skal jeg bruke den til?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Teatrica said:

Ehhh informasjonen er jo gjort tilgjengelig for deg, så hva skal DU bruke den til egentlig?

Anonymkode: c8a77...5bf

Skrevet
1 time siden, Teatrica skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh informasjonen er jo gjort tilgjengelig for deg, så hva skal DU bruke den til egentlig?

Anonymkode: c8a77...5bf

Ja, det er jo akkurat det jeg lurer på da - hva skal jeg bruke denne informasjonen til? 

• Liker 2
Skrevet

Og jeg har det motsatt 😅 syntes tjukke barn (uansett alder egentlig 😅) er mindre søte. 

Anonymkode: 0947a...5fb

• Liker 1
Skrevet

Har det sånn med gamle damer. De er bare søte når de er bælfeite. 

Anonymkode: 9a4ea...6ac

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det sånn med gamle damer. De er bare søte når de er bælfeite. 

Anonymkode: 9a4ea...6ac

Og jeg liker bare tjukke 🍆🍆🍆🍆

Anonymkode: 0ac53...be5

• Liker 1
Skrevet

Herregud så fjernt dette var 🙈 jeg har 2 barn som er forskjellige. 4åringen er ikke tjukk, men han har hele veien hatt anlegg til å legge på seg raskere enn minste som er født prematur. 

Barn er så forskjellige og de er like skjønne uansett hvilken form de har på kroppen. 

Hvis du selv fikk et barn som var spinkel av seg, så ville du spillt skuespill for å late som du syntes barnet ditt var vakker da 🤔

Anonymkode: f5ecb...f33

Skrevet

Troll ...

Anonymkode: 3367b...030

Skrevet

Vurderer for mitt vedkommende ikke barn ut fra kroppsfasongen deres. Det burde ingen gjøre. 

Skrevet

Creepy...

Anonymkode: 8707a...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...