AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har noe pågående med en fantastisk mann! Ingen har fått meg til å føle meg på samme måte, og jeg har aldri elsket å ha sex på samme måte som med han. Jeg føler meg veldig fri og hemningsløs med han i forhold til hvordan jeg har vært tidligere i livet, men jeg holder fortsatt litt tilbake. Jeg ønsker absolutt ikke å være en prippen dame, og elsker når han prater dirty til meg under sex, men jeg sliter sååå med å svare tilbake. Jeg blir flau og ordene jeg ønsker å svare klare jeg bare ikke å få ut av munnen min🙈 I tillegg har jeg ekstremt mye fint undertøy med hofteholder, strømper, kimono, osv.. Jeg vet jo at han hadde digget om jeg stilte i dette, men å overraske med det er noe jeg også syns er pinlig.. Den «se på meg- jeg har pyntet meg» som jeg syns er pinlig.. som om jeg er redd han skal syns jeg er teit.. Noen gode tips om hvordan man kan gi mitt mer f@en og bare gjøre det man føler for?😊 Anonymkode: fc320...9fe
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg tror du er på vei til å bli den du vil være, du virker i alle fall motivrt. Så er det kanskje slik at du bør finne et setting der det er naturlig at dere deler litt vin, da kan du kanskje fjerne disse "nei-stemmene" i hodet ditt. Og de fleste menn digger å se deg i fint undertøy, så bruk det. Selv hender det jeg går rundt med hofteholder og strømper under jeans, om jeg vet det er en sjanse for litt kos i løpet av dagen. Lykke til! Anonymkode: 433df...e92 2
Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er på vei til å bli den du vil være, du virker i alle fall motivrt. Helt enig. Du er på god vei ts. Skjønner godt at du finner det vanskelig, for du er veldig sårbar i slike situasjoner. Tenk ganske enkelt hvor vakker og sexy du blir, i hans øyne. Og du må rive deg løs fra hverdagens utgave av deg selv, du må inn i modus for lek og moro. Tenk hvor tøft det er å utfordre seg selv på denne måten. Veldig få klarer det. Mange kvinner har barrierer og hensyn til selvrespekt og hva andre tenker osv. En logikk vi menn har vanskelig for å sette oss inn i. Du vil vokse på det, du vil åpne døren til et vakkert landskap, hvor du våger å være deg selv. Ingen kan kritisere deg for det.
Fioljenta Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Små steg du føler deg trygg på - så kommer du deg dit du vil. 💜 Seriøst, ikke rush. Og nyt hvert steg i stedet for å bare drømme om hvor du vil. På meg høres det ut som om du er på god vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå