Gå til innhold

Noen her som bruker korsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe korsett som kan brukes under ettersittende gensere på jobb. Har litt fett på magen etter graviditet som gjør at jeg ser litt bollete ut foran. Ser ikke pent ut i skjørt, kjoler osv. Hvilken korsett bruker du?

Anonymkode: c32e8...075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke korsett men hold inn singlet og eller hold inn truse fra hm. Korsett bøyer seg når man sitter, så har sluttet med det. 

Anonymkode: b5227...133

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke korsett men hold inn singlet og eller hold inn truse fra hm. Korsett bøyer seg når man sitter, så har sluttet med det. 

Takk for svar, har du link til noen du er fornøyd med og som kan anbefales? 

Anonymkode: c32e8...075

Skrevet

Spanx er ett bra merke. De har det på zalando feks. Koster litt men bra kvalitet. Til hverdags bruker jeg bare Hm hold inn truser til 150, de er helt ok og ruller ikke ned. 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med spanx! Har både de som går fra kneet og helt opp til under puppene. og de som går fra midt på låret, opp til bh, og som har stropper. Komme langt med bare en i noe som ligner hudfargen mest mulig. De som har stropper har sømløs overgang, så de fungerer også under bukser. Jeg bruker de bare under kjoler for å bli litt glattere og strammere. De har sikkert noen singletter som fungerer bra også. 

Anonymkode: 06e26...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...