AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #21 Skrevet 19. oktober 2020 På 18.10.2020 den 15.22, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts men skal og ta 2p matta nå. Har r2 fra før, men kunne ikke bruke denne til generell studiekompetanse, så matta er ikke jeg redd for. Er bare vandt med å få grafene på kalkulatoren og tegne dem selv på eksamen. Blir man virkelig trukket i poeng for å ikke tegne de digitalt men tegne dem selv? Anonymkode: fb168...b0d Tegne digitalt???? Hadde R2 selv mener å huske alt var på papir...har dere pc på eksamen nå med eksamen? Eller bruker dere kalkulator og gjengir funksjonen?? Anonymkode: 6121d...ade
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #22 Skrevet 19. oktober 2020 Om du ikke kan det grunnleggende, så vil det ikke hjelpe å øve åtte timer før eksamen. Fordi du må igjennom mye stoff, og det vil ta tid å sette seg inn i regler og formler. Det er greit nok at man kan ta med seg formelbok som hjelpemiddel, men det hjelper lite om man ikke forstår hvordan de skal brukes. Det er dessuten ikke lov å ta i bruk hjelpemidler på del 1, og det vil være oppgaver der det er viktig å kunne mestre godt. Om du allerede er kjent med matematikk, tar det lett og kan det meste, så vil det hjelpe å øve masse før eksamen. Da vil du nok stå, men om du ikke har lært noe enda så er jeg redd du stryker. Bruk tiden du har fra og med i kveld på å øve. Ikke utsett det. Det er ikke 8 timer til eksamen, men nesten tre uker. Lykke til. 🙂 Anonymkode: 27f71...164
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #23 Skrevet 19. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tegne digitalt???? Hadde R2 selv mener å huske alt var på papir...har dere pc på eksamen nå med eksamen? Eller bruker dere kalkulator og gjengir funksjonen?? Anonymkode: 6121d...ade Man bruker PC. Anonymkode: 27f71...164
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #24 Skrevet 19. oktober 2020 Bruk youtube TS! Det reddet meg i fjor, man finner svar på uendelig mye der Anonymkode: aacc2...1d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå