Gå til innhold

Når du trengte FF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kontaktet du? Sendte du sms eller ringte? Hvordan uttalte du om han/hun ville være FF din?

Anonymkode: cabfd...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjedde bare naturlig. Vi hadde sex en gang, vekslet sosiale medier, holdt kontakt, spurte om vi skulle finne på noe sammen, gjentok dette, endte alltid med sex, begge to veldig klare på at et forhold er uaktuelt akkurat nå 

Anonymkode: cb6f0...91c

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde sex i fylla en gang, og endte opp med å bli faste sexpartnere. Funket for oss. 
Somregel han som kontaktet meg, da han var mer på fylla en meg 😃

Anonymkode: aa271...73b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi var venner i årevis først og han var interessert i meg leeenge først, så bare skjedde det 😅🤷‍♀️ Det er ca. 11 år siden nå. Still going strong (selv om det har vært litt av og på da 😅)

Endret av Hjertedilla
Skrevet

nei, vi er begge single

Skrevet
16 minutter siden, Hjertedilla skrev:

nei, vi er begge single

Er dere begge attraktive?

Skrevet

helt normale begge to 🙂 men begge er kjent for å ha skikkelig glimt i øyet og lage god stemning/by på seg selv

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem kontaktet du? Sendte du sms eller ringte? Hvordan uttalte du om han/hun ville være FF din?

Jeg kler meg litt sexy, går inn på et utested, finner meg en sjekkes og spør om han vil være med hjem 😂 siden det er tidlig på kvelden vil ofte gutten ut på festen igjen. Men da har jeg et nummer (hvis han er bra nok ligg) og de møter gjerne opp for mer 😂❤️

Anonymkode: b8ea8...aac

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde bare naturlig. Vi hadde sex en gang, vekslet sosiale medier, holdt kontakt, spurte om vi skulle finne på noe sammen, gjentok dette, endte alltid med sex, begge to veldig klare på at et forhold er uaktuelt akkurat nå 

Anonymkode: cb6f0...91c

Sier du at du ikke vil ha forhold for du ikke vil ha det med noen, eller bare med denne personen? Lurer for har en som sier dette til meg og, han er nylig singel 

Anonymkode: 23a56...642

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kler meg litt sexy, går inn på et utested, finner meg en sjekkes og spør om han vil være med hjem 😂 siden det er tidlig på kvelden vil ofte gutten ut på festen igjen. Men da har jeg et nummer (hvis han er bra nok ligg) og de møter gjerne opp for mer 😂❤️

Anonymkode: b8ea8...aac

Åååh så omsorgfull og snill du er🧡 Kåt og smart er en bra kombo😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...