Gå til innhold

Elskerinnen min viste seg å være gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel i over 10 år. Var aldri laget for forhold, så ga opp det. Men har jo seksuelle behov, så har i løpet av de 10 årene hatt forhold med damer hvor det er avklart på forhånd at det ikke blir noe mer.

Møtte ei for et par år siden, som pleier å reise på jobbreise på samme sted som meg. Vi har siden den gang hatt heftige sexstunder hver gang vi har møtt hverandre i det landet.

Under corona så har det jo vært lite reising. Men møtte henne sist i august. Hun var veldig seksuelt frigjort, og det var mye eksperimentering, sexy undertøy og slikt.

Ble her om dagen ringt opp av en fortvilet ektemann som hadde passet på barna mens hun hadde vært på reiser. Altså disse reisene hvor hun hadde sex med meg.

Han fant håndjern, undertøy som han ikke visste hun benyttet (gikk bare med kjedelige kosebukser hjemme) og litt sexleker (hun hadde bare vanilla sex med han sa han), da han skulle rydde bort kofferten hennes.

Jeg trodde at hun ikke var i et forhold, og i hvertfall ikke gift. Ble helt satt ut. Ba om unnskyld, og sa at jeg ikke skulle møte henne mer.

Forstår nå at hun søkte spenning, men blir rimelig forbanna over at enkelte såkalte voksne  damer holder på sånn. Hun er 35.

Mann47

Anonymkode: f4e2b...e01

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet du at du ikke må legge igjen visittkortet ditt i kofferten til elskerinner.

Anonymkode: 66e05...3b5

• Liker 16
Skrevet

Jeg er spent på å høre hva motivasjonen din med denne tråden er.

Og er du mer forbanna på damer som holder på sånn enn menn som gjør det og i så fall hvorfor?

• Liker 13
Skrevet

Hvordan fant mannen hennes ut om deg ved å rydde bort kofferten hennes?  

• Liker 10
Skrevet

TS. Du blir alt for lett forbannet.

Anonymkode: c1e89...7eb

• Liker 5
Gjest Bamse20
Skrevet

høres ut som en fantasi dette her..

Ser ikke for meg at han fant ut hvem du er med bare og se på håndjern.. Ser ikke for meg at det sto noe om deg i kofferten heller.

Alt høres ut som tull og fantasi som du vil at vi skal tro.

Skrevet

Han fant ut om meg ved å snoke i telefonen hennes, og la så to og to sammen. Beklager at jeg ikke fikk med alle detaljene.

Trådstarter

• Liker 4
Gjest Bamse20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han fant ut om meg ved å snoke i telefonen hennes, og la så to og to sammen. Beklager at jeg ikke fikk med alle detaljene.

Trådstarter

Så hun resier uten og ha med seg telefon? Høres enda mere merkeligere ut.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. Du blir alt for lett forbannet.

Anonymkode: c1e89...7eb

Blir forbannet fordi jeg blir dratt inn i familielivet til andre.

Trådstarter

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter

Og så fant han det for godt å brette ut hjertet sitt til deg om hva slags sex de hadde hjemme og hvilke bukser hun gikk med.

Du må virkelig ha et tillitsvekkende vesen, TS. Jeg ser ikke for meg at jeg hadde spyttet ut slike opplysninger til mannens elskerinne hvis han skulle vise seg å ha en.

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Bamse20 skrev:

Hvor leste du det?? 🙄 

Han har sikkert sjekket tlf hennes etter funnet. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Bamse20 said:

Hæ?

Anonymkode: fb981...fd3

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev:

Og så fant han det for godt å brette ut hjertet sitt til deg om hva slags sex de hadde hjemme og hvilke bukser hun gikk med.

Du må virkelig ha et tillitsvekkende vesen, TS. Jeg ser ikke for meg at jeg hadde spyttet ut slike opplysninger til mannens elskerinne hvis han skulle vise seg å ha en.

Han sa det ikke rett ut, men jeg forsto jo hva han insinuerte. Dessutten var jeg beklagende med en gang jeg forsto hva det dreide seg om. Tonen mellom oss var ikke sint, men heller to fortvilede menn som begge hadde viklet seg inn i noe de ikke ønsket å være del av.

Men virker som folk her er veldig mistenksomme. Hadde vært fint med seriøse svar, men antar dette ikke er rett forum for det.

Orker ikke å svare på flere anklagelser. God søndag.

Trådstarter

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel i over 10 år. Var aldri laget for forhold, så ga opp det. Men har jo seksuelle behov, så har i løpet av de 10 årene hatt forhold med damer hvor det er avklart på forhånd at det ikke blir noe mer.

Møtte ei for et par år siden, som pleier å reise på jobbreise på samme sted som meg. Vi har siden den gang hatt heftige sexstunder hver gang vi har møtt hverandre i det landet.

Under corona så har det jo vært lite reising. Men møtte henne sist i august. Hun var veldig seksuelt frigjort, og det var mye eksperimentering, sexy undertøy og slikt.

Ble her om dagen ringt opp av en fortvilet ektemann som hadde passet på barna mens hun hadde vært på reiser. Altså disse reisene hvor hun hadde sex med meg.

Han fant håndjern, undertøy som han ikke visste hun benyttet (gikk bare med kjedelige kosebukser hjemme) og litt sexleker (hun hadde bare vanilla sex med han sa han), da han skulle rydde bort kofferten hennes.

Jeg trodde at hun ikke var i et forhold, og i hvertfall ikke gift. Ble helt satt ut. Ba om unnskyld, og sa at jeg ikke skulle møte henne mer.

Forstår nå at hun søkte spenning, men blir rimelig forbanna over at enkelte såkalte voksne  damer holder på sånn. Hun er 35.

Mann47

Det er desverre en del slike. Fellesnevneren er at de ser nogenlunde bra ut. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han sa det ikke rett ut, men jeg forsto jo hva han insinuerte. Dessutten var jeg beklagende med en gang jeg forsto hva det dreide seg om. Tonen mellom oss var ikke sint, men heller to fortvilede menn som begge hadde viklet seg inn i noe de ikke ønsket å være del av.

Men virker som folk her er veldig mistenksomme. Hadde vært fint med seriøse svar, men antar dette ikke er rett forum for det.

Orker ikke å svare på flere anklagelser. God søndag.

Trådstarter

Hvordan insinuerer man at man har vanilla sex? Til et helt fremmed menneske?

Og selvfølgelig blir vi mistenksomme når du elegant hopper bukk over det åpenbare spørsmålet mitt tidlig i tråden om hva motivasjonen med tråden er. Jeg kan ikke se at du spør om noe.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer til å gå bra dette TS. Hun har nok hatt flere enn deg i tillegg. Noen mennesker er bare notorisk utro, og disse har både en og flere branntomter etter seg. Det du kan gjøre er å.ta et valg om denne erfaringen skal påvirke ditt menneskesyn, eller at du går videre, en erfaring rikere. En ting er sikkert, det er at du og hennes ektemann ikke er ansvarlig for hennes atferd. Alt ligger på henne. Mitt tips er å komme seg videre  og leve ditt liv, med dine intensjoner om å være ærlig med deg selv. Så tåler du ikke utroskap og kvinner som ligger rundt, da gjør du et valg du kan leve med. Andre velger det motsatte.

The 🐃.

Anonymkode: 6f7eb...00a

• Liker 3
Skrevet

Moren min gjorde det samme i flere år... ble tilslutt tatt på fersken da vi kom hjem fra hytta en dag tidligere enn planlagt. 

Anonymkode: 3795a...acf

• Liker 3
Gjest Bamse20
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ?

Anonymkode: fb981...fd3

Han skrev at mannen fant ut av å snoke på mobilen mens hun reiste. Hvordan kan han snoke i telefonen om hun hadde den med seg på reise? ser du hva jeg vil frem til?

Skrevet

Stakkars mann ,han er gift med en kvinnelig narsissist...som med stor sannsynlighet avviser og mishandler ham psykisk hjemme med drama og trusler om både det ene og andre.

Anonymkode: 890ca...3c1

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Bamse20 skrev:

Han skrev at mannen fant ut av å snoke på mobilen mens hun reiste. Hvordan kan han snoke i telefonen om hun hadde den med seg på reise? ser du hva jeg vil frem til?

Det skrev jeg ikke. Jeg skrev kun at han snoket i telefonen hennes. Når det skjedde vet jeg ikke. Sier dog seg selv at det ikke skjedde mens hun var på jobbreise.

Trådstarter

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...