Gjest Gjest_bella_* Skrevet 28. juli 2005 #1 Del Skrevet 28. juli 2005 en liten spørreundersøkelse. omo el blenda, hva r best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 28. juli 2005 #2 Del Skrevet 28. juli 2005 Vi bruker OMO Color og Blenda til hvitt tøy. Vet ikke om det egentlig er noen vits med to forskjellige vaskemidler. Men reklamen sier så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 28. juli 2005 #3 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg bruker Coop Xtra. Helt greit nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. juli 2005 #4 Del Skrevet 28. juli 2005 Blenda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juli 2005 #5 Del Skrevet 28. juli 2005 Omo (både Color og Ultra) er helt klart best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. juli 2005 #6 Del Skrevet 28. juli 2005 Omo (både Color og Ultra) er helt klart best. ← Påstand basert på hva? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 28. juli 2005 #7 Del Skrevet 28. juli 2005 Hadde en venn med psoriasis, og for han var det å be om bråk om han brukte Omo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #8 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg bruker OMO, begge typene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juli 2005 #9 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Påstand basert på hva? :klø: ← Basert på at jeg og andre jeg kjenner har prøvd flere merker for å se forskjellen. Omo Ultra er f.eks. det eneste som holder tøyet hvitt, med andre merker blir det faktisk merkbart gråere. Endret 28. juli 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. juli 2005 #10 Del Skrevet 28. juli 2005 Basert på at jeg og andre jeg kjenner har prøvd flere merker for å se forskjellen. Omo Ultra er f.eks. det eneste som holder tøyet hvitt, med andre merker blir det faktisk merkbart gråere. ← Oki....den type undersøkelse ja. Grunnen til at jeg spurte, er at det i regi av de forskjellige forbrukerprogrammene på tv er gjennomført en del tester gjennom årene...og konklusjonen din samsvarte ikke helt med det. Og det er helt riktig at mange vaskepulvertyper gjør tøyet gråere, men får du gråere tøy når du bruker Blenda...da gjør du noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 28. juli 2005 #11 Del Skrevet 28. juli 2005 Vi bruker OMO Color og Blenda til hvitt tøy. Vet ikke om det egentlig er noen vits med to forskjellige vaskemidler. Men reklamen sier så... ← Den varianten bruker jeg også. Og noen ganger "helgarderer" jeg, og bruker begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestfest Skrevet 30. juli 2005 #12 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde det var en setning på italiensk eller noe sånt "omo el blenda" (unnskyld avsporing) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #13 Del Skrevet 30. juli 2005 Grunnen til at jeg spurte, er at det i regi av de forskjellige forbrukerprogrammene på tv er gjennomført en del tester gjennom årene...og konklusjonen din samsvarte ikke helt med det. Hva konkluderte de med, da? Det vil jeg gjerne vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 30. juli 2005 #14 Del Skrevet 30. juli 2005 Hva konkluderte de med, da? Det vil jeg gjerne vite.. ← Blenda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 30. juli 2005 #15 Del Skrevet 30. juli 2005 Omo color til både hvitt og farget tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 30. juli 2005 #16 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker Omo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. juli 2005 #17 Del Skrevet 30. juli 2005 Legger ikke merke til store forskjellen mellom de forskjellige merkene, men vi pleier å kjøpe OMO ultra og OMO color. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #18 Del Skrevet 31. juli 2005 bruker det som jeg tar med meg først jeg enten omo eller blenda... tenker ikke så særlig voer hva jeg velger.. klærne blir rene med begge deler så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2005 #19 Del Skrevet 31. juli 2005 Bruker OMO. Liker ikke lukta på Blenda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 2. august 2005 #20 Del Skrevet 2. august 2005 Forskjellen på Omo og Blenda er minimal og helt kosmetisk. Begge produseres av Lilleborg og er noe man i markedsføringsfaget ser på som et sjeldent eksempel på at ett firma konkurrerer med seg selv om to ulike produkter. Det har vist seg vellykket, for de er altså omtrent enerådende på markedet, og hvert av varemerkene har sterke tilhengere. Men ingen skal lure meg til å tro at de to ikke er basert på nøyaktig samme teknologi og at de produseres samme sted..! Selv bruker jeg Nøytral eller Neutral eller hva det heter, for det er ikke så stappfullt av allergifremkallende stoffer. Rent blir det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå