AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Del Skrevet 18. oktober 2020 Hei, Lurer på i hvilken uke dere mistet/opplevde spontanabort. Hvor gammel var du selv? Problemer med menstruasjon osv.? Hadde dere noe "magefølelse" på forhånd? Anonymkode: cf902...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Del Skrevet 18. oktober 2020 Mistet Uke 5+2 Er 34 år Ingen stigning i graviditetstest Har uregelmessig syklus,bruker letrozol for eggløsning Nesten ikke symptomer, så hadde dårlig følelse. Forløp seg som en vanlig menstruasjon Anonymkode: 2c6f1...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Del Skrevet 18. oktober 2020 Har mistet to ganger. Begge i uke 5-6. Første gang var jeg 22 år og andre gang 27. Ingen problem med syklus. Blitt gravid på første forsøk x5. Anonymkode: ab26b...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Del Skrevet 18. oktober 2020 Uke 10. Hadde småblødninger uken før. Normal syklus. 37 år. Ble gravid igjen 6 måneder etter 😊 Anonymkode: 30fa2...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Del Skrevet 18. oktober 2020 Uke 11, var 28 år. Var grisedårlig fra tidlig i graviditeten med de to andre, og hadde ikke antydning til kvalme med denne, så klarte ikke helt å slå meg til ro med tanken på at jeg skulle få en graviditet uten kvalme og oppkast. Var 28 år, ingen problemer med syklus eller det å bli gravid. Anonymkode: cdfb8...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Del Skrevet 18. oktober 2020 Uke 5-6, men ikke avdekket før 8 (missed abortion). Var 37. Visste jeg hadde abortert. Følte meg uvanlig bra og hadde brun utflod. Anonymkode: 5921b...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 18. oktober 2020 #7 Del Skrevet 18. oktober 2020 Mistet i uke 6-7, men var såpass ufullstendig at vi ikke fikk bekreftet før uke 8. Måtte få abortpiller for å fullføre aborten. Var 32, første gang gravid. Fikk stabil menstruasjon første syklus etter fullført abortblødning. Ble raskt gravid igjen, og er 18 uker på vei nå Hadde ingen feeling på aborten før det var bekreftet med ultralyd. Blødde lite og de små smertene jeg hadde kunne bortforklares med endring i aktivitet og mat. Neste graviditet kjente jeg at jeg mista flere ganger, men gjorde ikke det heldigvis. Det var nok rent psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #8 Del Skrevet 18. oktober 2020 Uke 8, 35 år. Gikk fort. Begynte å blø fredag, sammentrekninger hele natten, mistet lørdag morgen. Hadde kun murring i magen før. Anonymkode: 33558...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #9 Del Skrevet 18. oktober 2020 Uke 7. Hadde akkurat fylt 30. Kraftig blødning og tydelige rester av "svangerskapsprodukter" som kom ut. Kroppen renset fint opp selv og jeg ble gravid på nytt 2 uker etter at blødning stoppet😊 Anonymkode: dc007...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #10 Del Skrevet 18. oktober 2020 Uke 6+3. Småblødbinger i en uke som begynte med spotting til det plutselig en morgen fosset ut. Hadde ingen smerter. Anonymkode: e50ac...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. oktober 2020 #11 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har hatt to SA'er. I uke 5 og 6. Jeg var 29 år og begge kom helt plutselig uten forvarsel og uten at jeg hadde noen medisinske problemer. Prøver og tester som ble tatt i starten av utredning av habituell abort bekreftet også at det ikke var noe galt med meg eller mannen. Bare ren uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. oktober 2020 #12 Del Skrevet 18. oktober 2020 Mistet idag. var 6+2. ingen problemer med syklus eller mens. Er 27 år. hadde en dårlig magefølelse når symptomene var så fraværende. Hadde ingen/minimalt med symptomer. fikk en liten blødning ca 1 ts (8 dager før jeg mistet) uken etter var det kun brunt utflod hver dag. i går fikk jeg plutselig skikkelige mensensmerter og en sykt kraftig blødning. avtok på natta men så startet det opp igjen i dag. og nå i kveld kom det en liten klump ut 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. oktober 2020 #13 Del Skrevet 18. oktober 2020 Kan jeg kanskje spørre når dere som har mistet startet å prøve igjen? Begynte dere når dere var ferdige med å blø? eller ventet dere til en menstrasjon? er bare så gira på å komme i gang å prøve igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #14 Del Skrevet 18. oktober 2020 24 minutter siden, 89jenta skrev: Kan jeg kanskje spørre når dere som har mistet startet å prøve igjen? Begynte dere når dere var ferdige med å blø? eller ventet dere til en menstrasjon? er bare så gira på å komme i gang å prøve igjen . AB over her som mistet i uke 11. Var inne til sjekk for å sikre at kroppen hadde fått ordnet opp selv, og spurte da gynekologen om når vi kunne begynne og prøve igjen. Hun sa at det var ikke noe i veien for å prøve med en gang, og at grunnen til at de gjerne sier at en bør stå over en syklus er at da er det enklere å regne ut når befruktningen skjedde og når termindatoen er. Ble gravid igjen ved første eggløsning etter SA, altså uten å stå over en syklus. Alt gikk bra da. Anonymkode: cdfb8...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. oktober 2020 #15 Del Skrevet 18. oktober 2020 53 minutter siden, 89jenta skrev: Kan jeg kanskje spørre når dere som har mistet startet å prøve igjen? Begynte dere når dere var ferdige med å blø? eller ventet dere til en menstrasjon? Ville prøve igjen med én gang. Gikk inn for å kartlegge første EL etter SA, og jeg klarte å bli gravid igjen på den. Begge gangene jeg opplevde SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #16 Del Skrevet 18. oktober 2020 Var missed abortion, oppdaget uke 12, men fosteret døde uke 6. Har pco og uregelmessige sykluser, men ble gravid naturlig. 28 år. Mistet de fleste symptomer rundt uke 8-9, og følte meg ikke gravid. Anonymkode: 406a0...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #17 Del Skrevet 19. oktober 2020 28 år: MA i uke 13+3 29 år: SA i uke 5+1 Ingen problemer med syklus Anonymkode: 66730...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RagFro Skrevet 19. oktober 2020 #18 Del Skrevet 19. oktober 2020 9 hours ago, 89jenta said: Mistet idag. var 6+2. ingen problemer med syklus eller mens. Er 27 år. hadde en dårlig magefølelse når symptomene var så fraværende. Hadde ingen/minimalt med symptomer. fikk en liten blødning ca 1 ts (8 dager før jeg mistet) uken etter var det kun brunt utflod hver dag. i går fikk jeg plutselig skikkelige mensensmerter og en sykt kraftig blødning. avtok på natta men så startet det opp igjen i dag. og nå i kveld kom det en liten klump ut 💔 Trist at det ikke gikk veien denne gangen! Som du ser på forumet er det dessverre en vanlig greie, selv om det kanskje ikke er noen trøst nå Du får bruke oss andre her på forumet som støtte og gode samtalepartnere framover, om det kan hjelpe Selv vet jeg dessverre ingenting om når du kan prøve igjen, men hører flere som blir gravide raskt etter en SA, og når det skjer så tidlig så er kroppen flink til å rydde opp raskt. Lykke til ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 19. oktober 2020 #19 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) På 18.10.2020 den 5.46, AnonymBruker skrev: Hei, Lurer på i hvilken uke dere mistet/opplevde spontanabort. Hvor gammel var du selv? Problemer med menstruasjon osv.? Hadde dere noe "magefølelse" på forhånd? Anonymkode: cf902...3a3 Mistet i ca uke 6. begynte å blø på 30årsdagen min Jeg hadde ømme bryster og stikninger. Stikningene gav seg 2 dager før blødning. Ømmheten forsvant ila 2-3 dager etter jeg oppdaget bløning Sluttet på PStav etter 3 år med det, og gikk på ppiller i ca 6 mnd før vi begynte å prøve. Ble da gravid på 2.forsøk. (Er nå på forsøk nr 4 siden SA) Jeg tror jeg hadde en magefølelse på det. Jeg fortalte min mor, min far og min bestevenninne om graviditeten. og til alle la jeg vekt på at om dette går bra (...) Slik sa og tenkte jeg aldri med nr 1. Blødningene startet 1 uke etter positiv test.. Endret 19. oktober 2020 av supernaturalfan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 19. oktober 2020 #20 Del Skrevet 19. oktober 2020 20 timer siden, 89jenta skrev: Kan jeg kanskje spørre når dere som har mistet startet å prøve igjen? Begynte dere når dere var ferdige med å blø? eller ventet dere til en menstrasjon? er bare så gira på å komme i gang å prøve igjen . Vi begynte igjen med en gang vi.. Kjørte på med sex uten prevensjon så snart blødning var sluttet Vi er nå i prøveperiode 4 siden SA.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå