AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har ekstremt mange føflekker. Og jeg tenker jeg burde få sjekket de. Jeg er 37 år. Et par vil jeg fjerne uansett, de er store og stygge men har vært akkurat like siden jeg kan huske. Men er bekymret for noen andre. Da jeg har så voldsomt mange bør jeg gjøre dette hos fastlegen eller bestille time hos en privat klinikk hvor de spesialiserer seg på det? Blir det ekstra dyrt siden jeg har så mange å sjekke? Er det vanlig å få føflekk kreft i min alder? 37? Jeg er så redd og jeg hater å ta sprøyter, men dette er for viktig nå. Anonymkode: a7c2e...4e0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Og en annen ting, må jeg få sting for en liten/medium føflekk? Tror jeg må for de to store jeg vil fjerne. Jeg fjernet en som 15 åring, men husker ikke om jeg fikk sting. TS Anonymkode: a7c2e...4e0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har sjekket hos både fastlege og hudlege. Det tar dem ikke så lang tid å sjekke alle, de tar et overblikk og så sjekker de noen ekstra godt evt. Gå til fastlegen, så henvises du evt. Jeg har alltid fått sting etter å ha fjernet. Tar en sjekk hos hudlege en gang årlig. Mange føflekker er ikke så uvanlig å ha, jeg er også i klassen ekstremt mange, og mange store (over en cm) og stygge (som i uregelmessige). Får alltid kommentar på det hos legen (andre enn fastlegen og hudlegen). Jeg er like gammel som deg. Hva er en liten, og hva er en stor føflekk? Det er ikke så uvanlig å få nye føflekker, selv i voksen alder. Noen får mer enn andre, inkludert meg. Anonymkode: 84b80...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå