Gå til innhold

Vi hadde en diskusjon om NUDITY

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heromdagen hadde vi en diskusjon om det der med hvor normal er det å gå naken hjemme hvis det skulle være en familj av 2 voksne å 2 barn og alle sitter nakne i stue å ser på film etc...

var noen som syntes disse menskenne som velger å gå nakne med barna sine hjemme er ikke normale å at de savner noe! 

var noen som mente at barnen kan få sex lyst på følreldrene och samme med føreldrene! Kan dette virkelig hende? 

jeg mener hvor normalt kan det være hvis man har blitt født til det? Kan man da bli kåt i føreldrene sine? 

jeg tenker, hvis jeg er født til å se alla nakna hjemme, så ville jeg brytt meg mye mindre om kroppen til folk siden det er noe som er så normalt for som at drikke vann! eller ? 

Anonymkode: f57d5...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting som er mer normalt enn å ha sex, men likevel er ikke det noe man har med foreldrene sine. Så bare fordi noe er normalt, er ikke det et argument for at barn og foreldre skal gjøre det. Hørte en gang en programleder på P3 si at hun i en alder på 22 syntes det var helt normalt å gå naken foran faren sin. Da ble det stilt fra de rundt. 

Skrevet

Nakenhet og sex er det mest naturlige du kan finne i ett hjem.. Så her tenker jeg at det er du som mangler noe, helt absolutt.

Når det er sagt, så kommer man til en viss alder der man ikke lengre går naken foran far og familie. Jeg har alltid gått naken hjemme, men etter en viss fylt alder, så dekket jeg meg til. Nå som jeg har samboer og har egen leilighet, så går jeg fint naken etter dusjen, før sengetid etc. Samboer er ikke så glad i å gå naken, men seter pris på at jeg gjør det :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Folk og familier er forskjellige så jeg synes ikke det gir mening å diskutere hva som er normalt. Familien må finne sin måte å leve sammen på som fungerer for dem. Hvis det innebærer å sitte naken i stua på lørdagskvelden og se en film sammen, så er det helt fint, tenker jeg. Det er ingenting galt med å være naken sammen med barn så lenge barna også synes det er fint. Hvis noen i familien gir uttrykk for at de mistrives med å være nakne, eller mistrives med å se familiemedlemmer nakne, så må det respekteres og tas hensyn til.

Sex er en helt annen ting, og det skal ikke foregå med barn til stede. Da tråkker man over en grense som er farlig, som kan skade barna for livet og som også kan være straffbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...