AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Del Skrevet 17. oktober 2020 Det er så mange klinikker å velge mellom. Men hvem er flinke ?. Negative erfaringer /positive . Anonymkode: 5cbb6...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg ville ikke gjort den oprasjonen.. Hvis det ikke er fordi du har problemer med å se? Det er så mye rart der ute, og kiruger er mennesker. Mennesker gjør feil og de feilene må du evt leve med resten av livet. Det er øynene dine, det er sjelens speil. Du vil ikke ødelegge de? Jeg gjorde det etter en hodeskade. Det å gjøre dumme ting er en følge av skaden. Jeg klagde til klinikken, pga av dårlig informasjon før inngrepet og pga resultatet etter inngrepet. Jeg sendte også en klage til pasientskade-erstatningen. I Norge finnes deg ca 100 kiruger som jobber med slike inngrep. Leger har en ekstrem lojalitet til kollegaene sine. Så du kommer ingen veg med å klage. Han som vurderer skaden din hos pasientskade-erstatningen vet garantert hvem som har ødelagt deg. Så du kommer ingen veg med å klage. Det som tippet det hele for med i tillegg til traume var at klinikken tok kontakt med en advokat. Som sendte meg et brev med masse usakligheter og trusler. Jeg fikk aldri pengene tilbake eller følelsene av at de tok noe ansvar for det de haDDE gjort. Klinikken kjente til hodeskaden min og de burde ha nok kunnskap til å nekte og operere meg før jeg var frisk. Kirugen jeg var hos, har nå byttet klinikk. Jeg håper at hun får mulighet til å lære mer slik at du ikke gjør dette igjen. Skadene etter ulykken: Det tok 1 år før jeg kunne lukke øynene. Kirugene hadde fjernet nesten 3 cm av hvert øyelokk. 1,5 år etter på har jeg fermdeles smerter i arrene fordi huden er så stram. Spesielt tøft er det på kalde dager. Da lugger det i arrene konstant. Jeg har blitt ekstremt lyssky og har fått renneøyen fordi jeg har for korte øyelokk. Utseende mitt er veldig forandret, jeg kjenner meg ikke igjen. Noe som er ekstremt tøft mentalt. Jeg går alltid med caps og solbriller. Jeg gruer meg til vinteren, fordi da er det mye vanskeligere å skjule seg. Jeg orket ikke å være sosial og jeg er nesten aldri uten bla folk. Skammen og selvhatet har gjort at jeg har mistet all selvfølelsen min. Fordi jeg øyelokken er så korte, kjenner jeg hvert blunk. Noe som gjør at det er vanskelig å glemme hvor dust jeg har vært og hvordan jeg ser ut i dag. Jeg legger ved et bilde til deg. Se på strekene og se hvor mye brynene har falt ned. Tenk deg godt om. Så mye som 30% blir ikke fornøyde etter kirurgiske inngrep. NB Bilde nr 1 er etter inngrepet. Anonymkode: 172d9...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå