Gå til innhold

The Eyecurl

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hjalmarlover_*
Skrevet

Noen som har testen The Eyecurl...Lest oim den i bladet og på LF og må si jeg ble fristet til å kjøpe...

Men hvorfor må den brukes etter man har tatt på maskara egentlig? :forvirret: Det virker litt skummelt,slev om de lover at det ikke skal være farlig...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg har den, og den virker faktisk. Så lenge man følger bruksanvisningen, som da vil si: hold den på vippene i cirka 30 sek (eller 1 minutt, husker ikke helt), og bruk den etter man har påført mascara (la mascaraen tørke).

Og, voila... perfekte vipper. ;)

Aner ikke hvorfor den skal brukes etter mascaraen, men sikkert fordi den fungerer bedre da.

Skrevet

Den er topp - funker altså bare med maskara på vippene, men du trenger ikke holde så lenge som 30 sekunder for at den skal virke. 4-5 sekunder er nok( i alle fall for meg) :)

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Har lest om den tidligere og glemt det.. Men denne må jeg ha! Finnes den i butikker her i landet også eller bare over nett?

Gjest werwerqrs
Skrevet
Har lest om den tidligere og glemt det.. Men denne må jeg ha! Finnes den i butikker her i landet også eller bare over nett?

tror man får kjøpt den på ellos.no og på esthetique (den på esthetique er av et annet merke tror jeg).

• 2 måneder senere...
Gjest eyecurl fan!
Skrevet

den får du på Parfymelle parfymerier. kan gå inn på www.eyecurl.no og sjekke ut utsalgssteder. den er bare super duper! anbefales virkelig :klappe:

Skrevet

jeg har sett en de har på steen og strøm. det er kanskje ikke den samme siden jeg ikke fant den på utsalgslisten på eyecurl.no. forøvrig kostet den over 300 kr....

Skrevet

Jeg slenger meg på, denne er helt fantastisk...

Og på LF var den ikke så dyr heller..

;)

Funker forøvrig ikke uten mascara..

Skrevet

Har også vurdert denne, men ser ut som den fort blir øydelagt ifølge mange "brukarrapportar" på lookfantastic. Har også lest at augevippekrølltengene i metall er gode, spesielt dersom ein varmar dei under varmt vatn før ein tek dei i bruk. Difor lurar eg på om eg heller skal vurdera ei slik? Såg ei billig på hm til 20 kroner, men den er kanskje ikkje verdens beste...

Skrevet

Jeg har den og den fungerer helt supert! Brukes som sagt etter mascara, og gir flotte vipper. Etterpå kan man fiksere med enda et lag mascara for skikkelig dramatisk effekt :sminkedokke:

Skrevet

:hoppe: Slik vil jeg også ha.... men finner ingen utsalgssteder i Ålesund. Noen tips???

Fant den ikke på ellos.no og parfymelle utsalg har vi ikke her. (kiip buy i grunn :) )

Noen som har prøvd den fra esthetique??

Skrevet

Har brukt eye curl i et par år nå og de går alltid i stykker etter 4-5 måneder. Siste gang kjøpte jeg ModelCo sin elektriske øyevippebukker og det virker til at den er av mye bedre kvalitet.

koster det samme og jeg kjøpte den på Gimle Parfymeri.

Problemet med Eye Curl var at på og av knappen knakk, da hele greien er av plastik.

Så tjek ut ModelCo hvis du ønsker litt bedre kvalitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...