Gå til innhold

FF kom fort igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ff-en min kom fort igår (er en stund siden vi har møttes og ingen av oss har hatt sex i mellomtiden), hva er grunnen? Overkåt? 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke usannsynlig, opplevd det selv en del ganger f.eks når mensen er over hos dama og du ikke har hatt sex på en uke hehe, men det tar stort sett bare et par minutter før man kan begynne igjen da ;) 

Skrevet
27 minutter siden, Hjertedilla skrev:

Ff-en min kom fort igår (er en stund siden vi har møttes og ingen av oss har hatt sex i mellomtiden), hva er grunnen? Overkåt? 😅

Du er bare alt for deilig og han klarer ikke å holde igjen, ta det som et godt tegn🧡

Skrevet

Okey 🙂 Møter han igjen ikveld, så da blir det vel som vanlig da 😉

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Hjertedilla skrev:

Sikkert fordi det er en stund siden dere hadde sex. Hvis han kommer for fort, så må han jo gi deg ekstra oppmerksomhet etterpå, evt at dere tar en ny runde.. 

Skrevet
26 minutter siden, Bos43 skrev:

Du får invitere han inn i et forspill, slik at du er våt, åpen og kjempekåt når han klemmer laksen inn i deg. Forspill er jo et must. Du må jo være klar for å la han komme til. Men det er naturlig at han kommer fortere når det er lenge siden sist han knullet. Er dere foresten gift på hver deres kant?

Nei, vi er begge single 😉 

Skrevet

Isåfall går det helt fint 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...