Gå til innhold

Sex med kusin mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe galt med meg? Klarer ikke å slutte og tenke på å ha sex med min egen kusine. Tenker nesten kun på henne når jeg runker, å det er alt fra å sleike musa hennes eller at jeg blir runka av hun. 
har blitt ganske ille etter at jeg ved en anledning hadde tatt et par øl for mye å begynte å dirty chatte med henne. Husker ikke hvordan det startet men husker vi prata om runking. Tror faktisk det var hun som spurte meg om jeg runka mye. Tror hun egentlig bare kødda med meg siden hun ikke hadde sett meg med noen jenter på en stund. 
uansett.... det endte med at jeg spurte om hun kunne snappe et bilde av henne som jeg kunne runke til. Hun sendte bilde av rumpa og jeg avsluttet med å sende henne en video på snap av meg selv som får utløsning. Var 2 videoer på kansje 1.5 min.  Angra meg rett etterpå og skrev at jeg gikk for langt og skrev videre en Haug med beklager. Hun skrev at det filk bra men fikk panikk for konsekvensene. Hva om hun sier det til noen, hva tenker dem om meg da? Er jeg pervers? Hva skjer videre etter det her?

Det som kanskje skremte meg mest var hvor kåt jeg ble av å tenke på at hun hadde sett meg. Tanken på at hun hadde sett tissen min både slapp og stiv og i action gjorde meg så kåt. 
tilåmed nå i dag flere år senere gjør det meg sinnsykt kåt. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne, er redd at hun ser på meg med frykt etter at hun nå vet at jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Har merka at hun har distansert seg iløpet av de sure 2-3 åra. 

hva burde jeg gjøre videre? Hva skal jeg si til henne når jeg møter henne neste gang? 

Anonymkode: ae86d...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er HELT naturlig å ha sex med kusinen.

Anonymkode: d5a32...6a5

• Liker 5
Skrevet

.....

Anonymkode: 24f54...829

Skrevet

Si du var veldig full og legg ballen helt dø!

Anonymkode: 90ddc...8dc

• Liker 1
Skrevet

Er det naturlig???  Altså er ikke det samme blod. Incest ?! Haha

Skrevet

Altså om dere har sex.. tror nok du burde holde deg til fantasien og ikke utføre det i virkeligheten... hehe 

Skrevet

Ingenting galt i det. Og det er helt lovlig også. Bare masse fordommer og dritt som henger igjen. 
Prøv å flørt litt på meldinger igjen og se om hun svarer med samme mynt. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det naturlig???  Altså er ikke det samme blod. Incest ?! Haha

Lær deg hva incest betyr før du snakker om det!

Anonymkode: 7f67a...8da

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde trengt terapi om fetteren min hadde sendt meg noe slikt.

Anonymkode: 4888d...215

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså om dere har sex.. tror nok du burde holde deg til fantasien og ikke utføre det i virkeligheten... hehe 

Er folk såpass trangsynte at det er galt å ha sex med kusine? Det er ingen lov i Norge som forbyr det, og det kommer heller ikke under begrepet "incest"

• Liker 4
Skrevet

.

Anonymkode: a480b...ec3

Skrevet

Jeg tror faktisk at slikt forekommer mye oftere enn vi tror 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Morten1 skrev:

Jeg tror faktisk at slikt forekommer mye oftere enn vi tror 

Det er FAKTISK helt sant! Det synes jeg er helt bra!

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er FAKTISK helt sant! Det synes jeg er helt bra!

Helt sant. Sikkert mange som synes det er trygt å debutere med en de kjenner og stoler på. En fetter eller kusine har man jo gjerne et trygt og godt forhold til. 

Skrevet

Foreldrene til hun ene i klassen min på ungdomsskolen var søskenbarn og gifte. Personlig ville jeg syntes det var veldig rart, men om begge parter vil, og det er lov - så la ikke moralpolitiet stoppe dere. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

eg spurte om hun kunne snappe et bilde av henne som jeg kunne runke til. Hun sendte bilde av rumpa

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg avsluttet med å sende henne en video på snap av meg selv som får utløsning.

Dere gjorde begge noe som sikkert ikke var så gjennomtenkt. Tror ikke du skal være så bekymret. Det er ikke så unaturlig at du blir opphisset av å tenke på henne. 

Du skal bare oppføre deg normalt neste gang dere møtes, dere har en hemmelighet sammen. Du merker sikkert hvis hun er interessert i å gjøre noe mer ut av det sammen med deg. 

Skrevet

Jeg har to kjekke fettere på min alder, men vi har vært mye sammen opp gjennom årene, så for meg helt utenkelig å fantasere seksuelt om de. ☺

Men hvis dere føler for det, så kjør på! Er ikke forbudt. 

Skrevet
13 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Helt sant. Sikkert mange som synes det er trygt å debutere med en de kjenner og stoler på. En fetter eller kusine har man jo gjerne et trygt og godt forhold til. 

Man er glad i de. Har gjerne likhetstrekk personlig og utseendemessig. Men kan bli litt konflikter i fam. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt med meg? Klarer ikke å slutte og tenke på å ha sex med min egen kusine. Tenker nesten kun på henne når jeg runker, å det er alt fra å sleike musa hennes eller at jeg blir runka av hun. 
har blitt ganske ille etter at jeg ved en anledning hadde tatt et par øl for mye å begynte å dirty chatte med henne. Husker ikke hvordan det startet men husker vi prata om runking. Tror faktisk det var hun som spurte meg om jeg runka mye. Tror hun egentlig bare kødda med meg siden hun ikke hadde sett meg med noen jenter på en stund. 
uansett.... det endte med at jeg spurte om hun kunne snappe et bilde av henne som jeg kunne runke til. Hun sendte bilde av rumpa og jeg avsluttet med å sende henne en video på snap av meg selv som får utløsning. Var 2 videoer på kansje 1.5 min.  Angra meg rett etterpå og skrev at jeg gikk for langt og skrev videre en Haug med beklager. Hun skrev at det filk bra men fikk panikk for konsekvensene. Hva om hun sier det til noen, hva tenker dem om meg da? Er jeg pervers? Hva skjer videre etter det her?

Det som kanskje skremte meg mest var hvor kåt jeg ble av å tenke på at hun hadde sett meg. Tanken på at hun hadde sett tissen min både slapp og stiv og i action gjorde meg så kåt. 
tilåmed nå i dag flere år senere gjør det meg sinnsykt kåt. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne, er redd at hun ser på meg med frykt etter at hun nå vet at jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Har merka at hun har distansert seg iløpet av de sure 2-3 åra. 

hva burde jeg gjøre videre? Hva skal jeg si til henne når jeg møter henne neste gang? 

Anonymkode: ae86d...574

Hvor gamle er dere? Tenåringer, eller voksne? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er glad i de. Har gjerne likhetstrekk personlig og utseendemessig. Men kan bli litt konflikter i fam. 

Man trenger jo ikke skryte av det til resten av familien da. 
har ikke ligget med søskenbarn selv, men 3-menning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...