Gå til innhold

Til dere som har opplevd at slimproppen går: var det veldig mye? Eller kan det komme kun litt etter litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nemlig en gulaktig slim «remse» i truseinnlegget i dag, men kan ikke ha vært nok til å kunne være en hel propp (om det gir mening?).

Jeg er i uke 39:)

Erfaringer? 

Anonymkode: 5291c...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alt trenger å komme med en gang, jeg fikk også noe slimaktig greier, og jeg visste ikke hvor mye som skulle komme. Det kom litt mer utover dagen. Et og et halvt døgn senere ble jenta mi født 😊

Anonymkode: 031a3...3f9

• Liker 2
Skrevet

Gikk gradvis hos meg og i løpet av dagen. Riene startet samme kveld. 

Anonymkode: 3aa2c...88e

• Liker 1
Skrevet

Med meg så kom litt og litt av slimproppen over en hel uke. Trodde hele tiden at siste rest hadde kommet, og gjorde som deg, spurte her inne om andres erfaringer. Men med meg gikk det altså en uke før jeg fødte. Dette var med nr 3. Med nr 2 gikk slimproppen lørdag, og søndag startet riene. Fødte mandag. Lykke til ❤️

• Liker 1
Skrevet

Slimproppen gikk med meg i går, men ikke som propp, bare som myyye slim. Har komt jevnt i hele dag også, utrolig mye. Men helt blankt untatt noen striper med blod. Har korte rier ca hvert 20.min nå da, får se hva som skjer iløpet av natta. Er 40+6 og førstegangs. 

Anonymkode: 03d7a...07b

• Liker 1
Skrevet

Jeg merket ikke at slimproppen gikk i det hele tatt, så den kom nok veldig gradvis. Lykke til!😊

Anonymkode: 7abb7...7fb

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar og til dere som venter; lykke til ❤️ 

Anonymkode: 5291c...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...