AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Del Skrevet 17. oktober 2020 Skal kjøpe kjøkken fra Sigal. Trenger noen forslag. Det er Uno som skal kjøpes, og vil ha svart\hvitt-tema på kjøkkenet. Hva syns dere hadde blitt finest? Hvite fronter, svart benkeplate, med sort oppvaskkum + sorte hengsler? Eller sorte slette fronter med sort benkeplate med sort oppvaskkum? Relativt lite kjøkken så redd at sort kjøkken blir for klaustrofobisk. men syns det er så fint. Anonymkode: f764d...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tror ikke jeg ville hatt sort kum pga vannmerker om man ikke tørker vekk all vannsprut. Anonymkode: 68dd7...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tror du kommer til å bli misfornøyd. Både med fargevalg og at det er Sigdal som leverandør. Bli overrasket om alt er på plass når de er ferdige. Har slekt som ikke er fornøyd med leveransens helhet. Anonymkode: e2f51...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #4 Del Skrevet 19. oktober 2020 Sort kjøkken og att på til er det lite? Det hadde jeg styrt unna. Anonymkode: cac56...9b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg ville hatt sort kum pga vannmerker om man ikke tørker vekk all vannsprut. Anonymkode: 68dd7...0d4 Jeg har dette. Og ingen flekker, lett å rengjøre, skjuler mer enn vanlig alliminium, men mer enn hvitt. Utover det enig med øvrige i tråden. Kontrasten sort-hvitt blir for tungt på et lite kjøkken. Ville evt. vurdert mørk grå benk, sort armatur, og hvite fronter. Anonymkode: ab01e...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Del Skrevet 19. oktober 2020 Trefarget. Ikke sort eller hvit. Anonymkode: 9fc4a...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #7 Del Skrevet 19. oktober 2020 Ikke gå for et lite svart kjøkken. Svart kjøkken er moderne nå, men om 10år vil man se tilbake og tenke "hva var det vi tenkte på!?? Sorte små kjøkken i Norge som er mørkt og trist 8 av 12 måneder."... Hadde helt klart gått for hvite fronter og sorte detaljer, vask og kjøkkenbenk. Anonymkode: 67da5...60c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg hadde svart vask i forrige bolig, og aldri igjen! Det ble fort stygge merker som ikke var mulig å få vekk. Anonymkode: a3700...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #9 Del Skrevet 19. oktober 2020 Vi har svart gulv (eller det heller kanskje mer mot koksgrå) på kjøkkenet. ALT synes på det. Vi støvsuger og mopper, og to sekunder senere ser det helt jævlig ut igjen. Så svart er en farge man burde være obs på. Anonymkode: c0999...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Del Skrevet 19. oktober 2020 Sort kjøkken er fint, men hadde styrt unna sort benkeplate ihvertfall. Alt synes på den av støv og flekker. Anonymkode: c3b8f...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 19. oktober 2020 #11 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg har sort oppvaskkum, syns ikke det syns noe mer søl på den enn den gamle stålgreia, heller tvert om 🤔 Jeg styrte unna svart kjøkken da rommet er lite og bare har ett lite vindu. Derfor ble det lys grå her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #12 Del Skrevet 20. oktober 2020 IKKE svart kjøkken. Det er trendy i 2020, men jeg tror du vil angre om noen få år. Anonymkode: 34980...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2020 #13 Del Skrevet 20. oktober 2020 Vi har svart oppvaskkum og den er helt fantastisk. Er ikke ''blank'' da, altså i metall, men i noe som kan minne om matt porselen. Har ikke peiling på hva det heter da det var slik da vi kjøpte huset. Enklere å rengjøre enn en stålvask, og den holder seg kjempefint. Så vidt jeg vet er den original fra da huset ble bygget i 2005, og like fin fremdeles. Sånn ellers ville jeg valgt grå eller hvite fronter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #14 Del Skrevet 20. oktober 2020 Vi har svarte fronter, men de er ikke helt glatte. «Trestrukturen» synes. Vi har et stort kjøkken/allrom med masse lys og store vinduer. Vi har ingen overskap heller. Dermed blir ikke et svart kjøkken «trangt». Vi har corian-benkeplate og er superfornøyd med det. Om kjøkkenet er lite ville jeg valgt hvitt eller trefarget. Jeg er ingen fan av profilerte kjøkkenfronter. Ikke pent og vanskeligere å rengjøre. Ikke velg tre i benkeplaten. Det hadde vi før og det var mye styr med å holde den fin. Anonymkode: 40dcc...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #15 Del Skrevet 20. oktober 2020 Vi har også sort vask, vår er fra ikea og jeg har ikke oppdaget noen merker som ikke lar seg fjerne med klut? Selvsagt blir det merker fra vann, men det er jo bare å dra over med kluten så blir de borte. Vi kjøpte grått kjøkken fra ikea, det er ikke så hardt som svart og vil nok holde seg mer nøytralt og oppdatert når man går lei av svart. Anonymkode: cb9d0...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå