AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Han skulle søke etter noe foran meg for noen dager siden og så plukket historikken hans plutselig opp. Da merket jeg at han henger på alt mulig rart av (engelsktalende) nettsider med navn som ender på "chan". Jeg ante i begynnelsen ikke hva de var for noe. Det var tydelig at han ikke ville at jeg skulle se dette. Nå er det slik at jeg også ville vært flau om han skulle vite at jeg har en bruker her på KG, uten at det nødvendigvis er noe galt med det (etter min mening ihvertfall). Men jeg har nå lest om og gått inn på noen av disse nettstedene og det som foregår der synes jeg er litt sært, for å si det mildt!! Det er bare å se alt som avisene har skrevet om 4chan for eksempel de siste årene... man skal vel være et troll for å få noe ut av det forumet, hvis ikke noe verre...? Det kunne visstnok ikke falt meg inn å ha det som vane å henge rundt disse sidene, det er altså ikke noe bra som skjer der. Burde jeg være bekymret? Anonymkode: f2879...76e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Kommer vel litt an på hvilke av dem det er, mange er vel bare former for diskusjonsforum, prat og deling av bilder og linker og sånn og ikke nødvendigvis noe ille? Anonymkode: e0e72...3d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå