Gå til innhold

Dere som er eller har vært sammen med en som er umoden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er eller har vært sammen med en som du mener er umoden - hva er det han/hun har gjort, sagt e.l. som gjør at du tenker at han/hun er umoden? Hvilke tanker, oppførsel osv. var umoden? 

Anonymkode: 72b4f...c36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kebab-humor. I overkant opptatt av guttastemning. Ikke evne å ha mer dyptgående reflekterte samtaler. Tulle vekk ting hele tiden.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du som er eller har vært sammen med en som du mener er umoden - hva er det han/hun har gjort, sagt e.l. som gjør at du tenker at han/hun er umoden? Hvilke tanker, oppførsel osv. var umoden? 

Anonymkode: 72b4f...c36

Prioriterer kamerater og fylla. Tar seg ikke tid til familie og hjem. Syns det er flaut å si at han skal være med meg. Ler av sangene i hakkebakkeskogen fordi ordet "mus" kommer opp. Tar ikke ansvar for egen økonomi. Trasser om han ikke får gjøre som han vil hele tiden. 

Anonymkode: a6a38...11d

• Liker 4
Skrevet

Eksen var påfallende uintelligent og hadde et allment kunnskapsnivå dårligere enn tiåringer jeg kjenner. I tillegg var han ekstremt humørsyk, og misforsto alt. I tillegg ble han etter hvert overvektig, så da foreldrene hadde gitt han tips om å drikke smoothie med sju bananer i i stedet for pepsi max for å gå ned i vekt, måtte jeg bare sette ned foten og si til han at det var feil. Han ble fornærma og sa at jeg fornærmet foreldrene hans ved å si at de tok feil :sprettoy: I tillegg hadde han ofte såpass hårreisende utsagn at jeg bare måtte rette på han, fordi det var så feil. Et eksempel på dette var at kvinnfolk ikke kan få boliglån, og at det kun er menn som får lov til å styre med sånne ting. Visste ikke om jeg skulle le eller grine. Jeg prøvde stort sett å holde meg fra å rette på de ikke fullt så hårreisende (men likevel dumme) utsagnene fordi det alltid ble sånn et oppstyr, der jeg ble anklagd for at jeg alltid skulle ha rett og ikke taklet å ha feil, men der gikk grensa altså. Noe liknende skjedde en gang vi satt med en gjeng felles venner, og det ble snakk om hvilken kommune som var nabokommunen, noe som er helt vanlig å vite. Han mente at det var en kommune mye lenger unna som da selvsagt var totalt feil. Da vi rettet på han, kom han med denne originale vrien: "Jeg føler at jeg har rett så derfor bryr jeg meg ikke om at dere sier det er feil". Dere aner ikke hvor dum han var, altså. Det kan knapt beskrives. 

Anonymkode: 3080e...b7e

• Liker 4
Skrevet

-Vanskelig å føre dype samtaler med han, for han hadde det bare ikke i seg

-Barnslig humor

-Lite reflektert, som manglende evne til å se ting fra andres ståsted og kom med lite gjennomtenkte kommentarer og såkalte "løsninger" 

-Han kjøpte et utvalg DVD-filmer en gang. Den ene handlet om noe katte- og hundegreier (animert barnefilm) men han så ikke det, det eneste han ble opphengt i var katten og hunden siden han vet vi begge er glade i dyr.... :klo:

-Mindre intelligent enn gjennomsnittet må jeg beklageligvis si

-Veldig direkte og ofte hårreisende meninger. Han kunne f.eks snakke om svært overvektige mennesker og mene at de ikke burde vise seg ute så lenge de så slik og sånn ut

Dette er en av hovedgrunnene til at jeg ikke greide å se en fremtid sammen og valgte å gjøre det slutt. 

Anonymkode: 370c4...3ff

• Liker 1
Skrevet

Han er 34, har peterpan syndromet, snakker aldri og fremtiden og flyttet i drømmeleiligheten vi skulle leie sammen. Er emosjonell utilgjengelig mann som hverken jobber (han har økonomi for å klare seg uten jobb..) osv, og stiller nylig spørsmål om jeg orker mer til tross at jeg elsker vedkommende. Møttes når jeg var 21 og ante ikke at han var såpass umoden og elendig om kommunikasjon eller utvikle forhold. Er 24 idag. 

Skrevet

Hovedinteressene var kompiser, FIFA, fotball og alkohol. Det trumfet alt.

Omtalte kompiser som ble samboere som at de hadde blitt lurt inn i det.

Så på Paradise Hotel og linet opp jentene etter utseendet.

Manglende evne til å se en sak fra flere sider. Ting var ofte sort/hvitt, sjelden grånnøyanser.

Drakk ikke for kosen sin del, men for å bli full

Løy for å komme seg ut av kinkige situasjoner eller for å dekke andre løgner i stedet for å stå for handlingene sine

Kunne ikke ha dypere samtaler. De var på nivå med «hvem har gjort noe nytt siden sist» og.. fotball

Manglende sinnemestring/vanskeligheter med å regulere følelser.

Dette er bare det jeg kommer på i farten. Han var 33 år

Anonymkode: 64f68...6b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...