Lillepusen Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Jeg lurer på hvor jeg skal få tak i bånd til bilen. Har hørt at Decorium kan ha det. Flere steder? Er det noen som vet hva det koster? Bilen er champagne-farget, så da må vi ha hvitt da, eller?
Augustbrud02 Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Jeg handlet en type bånd hos Kid Interiør jeg. Ellers har jo Panduro bånd i alle bredder + de fleste sy/stoffbutikker.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #4 Skrevet 29. juli 2005 Vi bestilte her:bilpynt Gå på webshop, festartikler Pakken kom etter 3 dager, kjempe-fornøyd!
Surfinia Skrevet 29. juli 2005 #5 Skrevet 29. juli 2005 Vi var hos et begravelsesbyrå og kjøpte slike hvite bånd de bruker på gravkranser vi en gang jeg var med å pyntet bilen til brudeparet. Veldig hjelpsomme og hyggelig de som jobbet på det byrået vi var innom i allefall. Surfinia
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #6 Skrevet 29. juli 2005 Floristen min ordnet med bilpynt også. Silkebånd og en rosett av silkebånd fremmepå panseret. Men det regnet hele dagen så den rosetten lå paddeflat og så ikke så veldig flott ut
Lillepusen Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2005 Supert! Takk for alle tipsene!! Nå kan det bli bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå