Gå til innhold

Kvinner som klager over at de kun er god nok for sex og ikke forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er det med kvinner som klager over at kun er bra for sex og ikke forhold? Tenker dere ikke over at det er dere som gir signaler og er for lette på tråden? Ingen seriøse menn vil ha ei dame som er lett å få til sengs eller har ligget med mange i et forhold. 

Så er det litt måten dere fremstiller dere selv i sosiale medier. Går lettkledd, er på fest, har store andelepper og ser ut som horer. Menn vil ha naturlige fine og ordentlige jenter med selvrespekt for seg selv. Så klager dere over at dere føler dere brukt og lekt med følelsene deres når dere selv velger å utsette dere for dette. 
Kanskje jobb med deres selvtillit i stedet for å lete etter det i sex og bekreftelse

Endret av Haplos
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du laget en tråd om "luremus" tidliger. Har du glemt det?

Anonymkode: 5f9ff...1e1

• Liker 29
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og poenget ditt var? Det var det jeg ble utsatt for og var fornærmet

Skrevet

Ja det er visst ganske vanlig for en viss type menn at de ikke vet hva de selv egentlig mener eller vil ha, de vet bare at det uansett er kvinner som gjør alt feil. 

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, Haplos said:

Og poenget ditt var? Det var det jeg ble utsatt for og var fornærmet

Du ble "fornærmet" fordi hun ikke var "lett på tråden".

• Liker 25
Skrevet

Dette er bare tåpelig trolling.

Men du har rett i at sutring om å bare være god nok for sex er utrolig patetisk og uattraktiv. De som klager over dette må prøve seg på menn de faktisk har sjans på, og ikke hele tiden gå etter mer attraktive menn

Anonymkode: 78af0...562

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ble "fornærmet" fordi hun ikke var "lett på tråden".

Jeg ble fornærmet for at hun ga falske forhåpninger mot meg. Jeg vil ha slike jenter for sex, men ikke forhold. Dumpet ei jente om dagen som kjæreste fordi ho viste seg å være løsluppen

• Liker 1
Skrevet

Det er den som bruker et annet menneske som har skyld i situasjonen, ikke den som blir brukt. 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Haplos skrev:

Jeg vil ha slike jenter for sex, men ikke forhold. 

De vil vel ikke være med på prosjektet ditt, da. 

Anonymkode: d4bb2...e0a

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Haplos said:

Jeg ble fornærmet for at hun ga falske forhåpninger mot meg. Jeg vil ha slike jenter for sex, men ikke forhold. Dumpet ei jente om dagen som kjæreste fordi ho viste seg å være løsluppen

Hvor mange har du hatt sex med?

• Liker 4
Skrevet

Hvor mange har du hatt sex med?

Det er ikke relevant for denne diskusjonen

Skrevet

Alle tråder du lager og kommenterer på handler om kvinner og alt de gjør feil.. Er litt bekymringsverdig. Om du sliter såpass mye med det motsatte kjønn så er det hjelp å finne, bare så du er klar over det. Du blir nok ikke mer vellykket på markede av å dyrke disse synene du har. 

• Liker 11
Skrevet

Kanskje du skal skrive på incelforum istedenfor, da møter du likesinnede menn:laugh:

https://incels.co

Anonymkode: a3590...5c2

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, Haplos said:

Det er ikke relevant for denne diskusjonen

Jo, det er det i aller høyeste grad.

• Liker 8
Skrevet

Hvis alle ikke synes du er kjærestemateriale så er det kanskje deg selv noe skurrer med.

Anonymkode: 32bb7...dca

• Liker 3
Skrevet

TS, det er ikke nødvendigvis en sammenheng mellom kvinnens utseende og hva slags relasjon hun ønsker med en mann. Men ellers helt enig- jeg tror kvinner må bli bedre på å holde igjen med sex. 

Anonymkode: 52316...208

• Liker 1
Skrevet

🤷🏼‍♀️ her hverken ligger jeg med noen eller sender nudes før jeg vet hvor vi står. Likevel er jeg fortsatt like single. Vet ikke hva som er et høyt antall partnere heller? Men jeg antar at mitt er ganske lavt. Virker ikke som det er noe menn bryr seg om, sånn egentlig?

Anonymkode: 23ce2...3a1

• Liker 1
Skrevet

Det er så flott at menn har folk som @Haplos, som kan fortelle andre hvordan alle menn tenker, sånn at vi slipper å gjøre det selv. 🤦‍♂️

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, Haplos skrev:

Hva er det med kvinner som klager over at kun er bra for sex og ikke forhold? Tenker dere ikke over at det er dere som gir signaler og er for lette på tråden? Ingen seriøse menn vil ha ei dame som er lett å få til sengs eller har ligget med mange i et forhold. 

Så er det litt måten dere fremstiller dere selv i sosiale medier. Går lettkledd, er på fest, har store andelepper og ser ut som horer. Menn vil ha naturlige fine og ordentlige jenter med selvrespekt for seg selv. Så klager dere over at dere føler dere brukt og lekt med følelsene deres når dere selv velger å utsette dere for dette. 
Kanskje jobb med deres selvtillit i stedet for å lete etter det i sex og bekreftelse

Eh...

for det første: du våger ikke å kalle damer for horer og ikke verdt mer enn et ligg!!

for det andre: mange damer som har operert, bruker extensions, botox og kler seg utfordrende og legger ut drøye bilder får seg type hvis du ikke fikk med deg det.

for det tredje: det er mange mindre pene damer som kanskje sliter litt med vekten eller en dum feil og dere disser henne og hun er bare god nok for et ligg.

for det fjerde: er selv naturlig og har en ålreit personlighet, men er bare god nok for et ligg uansett🖕

Anonymkode: 588d2...4ba

• Liker 1
Skrevet

De har vel truffet fæle fyrer som prøver å kjøpe sex fra dem med drinker el.

Anonymkode: f91d4...956

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...