AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 De fleste ønsker sex kjæreste og barn. Men nå er ikke sånn at livet alltid blir som man ønsket eller planla. Livet er en skuffelse. Jeg er en enslig mann i 30-årene og drømmer selvfølgelig om en kjæreste. Samtidig så er jeg ikke avhengig av det, jeg klarer meg. Har familie venner og trives i jobben min. Som Erik Bye synger Ja, hvem har sagt deg at du skal ha hørsel og syn Og at livet skal holde hva det lover Og hvem har sagt at det beste som står på menyen Skal bli ditt til seilasen er over? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/eK88oa/hadias-hemmelighet Leste denne saken og ble litt oppgitt. Trodde det var en alvorlig sykdom og så var det bare at hun slet med å få barn. For all del greit å være skuffet over at man ikke får til å lage barn. Men det er faktisk ikke verdens undergang. Anonymkode: 88fe3...ec9 1
Silva Pluvialis Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå