AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Merker jeg har vært irritabel,mer enn ellers. Har absolutt ikke vært sint,men jeg har vært mer irritert/mindre tålmodig og det er så vond følelse å påføre barnet Har ikke vært den mammaen jeg vil være i dag rett og slett. Har mye på jobb og i tillegg sovet dårlig siste uken og er alene med barnet . Kjent stress i kropp hele uken og i dag føler jeg at det stresset gikk ut over barnet og mammarollen. At barnet helt klart har merket min irritabilitet i løpet av dagen. Jeg har beklaget og forklart at jeg har vært litt sliten når jeg har vært mindre tålmodig i dag, og jeg tror jo egentlig ikke barnet tar skade av det. Men jeg vil ikke være sånn stresset mamma og jeg plages av samvittighet for dagen når jeg skal legge meg nå😔 Anonymkode: 49f72...56d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Veit du hva? Du får en sjangse til, gå inn til barnet, gi det en klem og en suss, selv om det sover. Så går du og legger deg med god samvittighet, imårra er en ny dag, med nye muligheter. Alle har en rævva dag innimellom. Anonymkode: 9d75c...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veit du hva? Du får en sjangse til, gå inn til barnet, gi det en klem og en suss, selv om det sover. Så går du og legger deg med god samvittighet, imårra er en ny dag, med nye muligheter. Alle har en rævva dag innimellom. Anonymkode: 9d75c...e5c Takk❤️Vært inne tre ganger allerede🙈😅 Anonymkode: 49f72...56d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg syns du har vært en supermamma dersom dette er første gangen du kjenner på dårlig samvittighet overfor barnet ditt. Anonymkode: 3d2d4...b93 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du har vært en supermamma dersom dette er første gangen du kjenner på dårlig samvittighet overfor barnet ditt. Anonymkode: 3d2d4...b93 ❤️Takk!!! (Ikke første gangen,men kjente det ekstra i kveld) Anonymkode: 49f72...56d
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du har vært en supermamma dersom dette er første gangen du kjenner på dårlig samvittighet overfor barnet ditt. Anonymkode: 3d2d4...b93 Haha, tenkte det samme. Min eldste var definitivt ikke 3.5 år før jeg følte på det, nei. Dette går så fint så, ny dag i morra! 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 27 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Haha, tenkte det samme. Min eldste var definitivt ikke 3.5 år før jeg følte på det, nei. Dette går så fint så, ny dag i morra! Takk!❤️ Anonymkode: 49f72...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå