AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Kino? Ut å spise? Konsert? Vi gjør alt hver for oss, savner å være sosial med han. Han er mer sosial enn meg, men møter sine venner alene. Så blir det hele en vond sirkel. Jeg har spurt han mange ganger, men svaret er alltid snart. Anonymkode: 245ad...093 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Virker som du blir brukt. Anonymkode: 9df4a...aec
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virker som du blir brukt. Anonymkode: 9df4a...aec Er jo det jeg føler. Anonymkode: 245ad...093
Fioljenta Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Et av mine kjærlighetsspråk er tid sammen. Og derfor vil jeg gjøre mest mulig sammen. Han skjønte ikke mye av det i starten og så ikke behovet for å gjøre noe (alt) sammen. Men, ja, nå gjør vi mye sammen nå etter at vi begynte å snakke hverandres kjærlighetsspråk. Pga. barn foregår det meste hjemme. Men vi har dratt på kino, bowling, karaoke etc. i egen stue. 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 En kjæreste som ikke vil gjøre noe sammen med deg? Da er det ikke vits å være kjæreste lenger. Lag en liste over hva han gjør sammen med deg, så tenker jeg at du har svaret på hvorfor han er sammen med deg. Anonymkode: 511ff...2ac 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kjæreste som ikke vil gjøre noe sammen med deg? Da er det ikke vits å være kjæreste lenger. Lag en liste over hva han gjør sammen med deg, så tenker jeg at du har svaret på hvorfor han er sammen med deg. Anonymkode: 511ff...2ac Får ikke opp noen punkter utenfor det å være hjemme sammen. Anonymkode: 245ad...093
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke opp noen punkter utenfor det å være hjemme sammen. Anonymkode: 245ad...093 Sex? lager du mat til han? Vasker klærne hans? Gjør husarbeide for han? Betaler halve leia og andre utgifter så det er billigere for han å være samboer, etc Anonymkode: 511ff...2ac 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #8 Skrevet 18. oktober 2020 Ja, hvis det er normale tider så går vi gjerne på kino, konsert og spiser ute. Lenge siden sist da men han er absolutt ikke redd for å vise meg frem, det har han aldri vært. Skulle bare mangle når vi er forlovet, men når vi datet var vi mye ute sammen. Anonymkode: 82c00...6a9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #9 Skrevet 18. oktober 2020 Hvorfor er ikke dere sammen med hans eller dine venner? Men hvilke ting gjør dere sammen? Kjæresten og jeg er ute ofte enten for å spise lunsj eller middag ute, ta en kaffe, gå fjelltur, gå på kino eller teater. Det er jo ikke sosiale ting nødvendigvis, bare ting vi liker å gjøre, som vi gjør sammen siden vi er sammen. Anonymkode: dcb97...f44 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #10 Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sex? lager du mat til han? Vasker klærne hans? Gjør husarbeide for han? Betaler halve leia og andre utgifter så det er billigere for han å være samboer, etc Anonymkode: 511ff...2ac Ikke samboere. Anonymkode: 245ad...093
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #11 Skrevet 18. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke samboere. Anonymkode: 245ad...093 Dere er på besøk hos hverandre og sitter i sofaen og glor i veggen til dere går hjem igjen? Anonymkode: 511ff...2ac 1
Anciol Skrevet 18. oktober 2020 #12 Skrevet 18. oktober 2020 Ja vi går og trener sammen på formidagen mandag , onsdag, fredag og søndag. Da er mannen min hjemme fra jobb, før han skal kjøre godstog! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #14 Skrevet 18. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er på besøk hos hverandre og sitter i sofaen og glor i veggen til dere går hjem igjen? Anonymkode: 511ff...2ac Snakker om sosial ute. Anonymkode: 245ad...093 1
PM75 Skrevet 18. oktober 2020 #15 Skrevet 18. oktober 2020 Såklart dere skal gjøre ting sammen! Ønsker han bare en trygg havn å komme til når det passer innimellom sosiale happenings eller hva? 1
smilo Skrevet 18. oktober 2020 #16 Skrevet 18. oktober 2020 Har du møtt vennene og eller familien hans?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #17 Skrevet 18. oktober 2020 Lite, dessverre. Han jobber og trener mye. Vi har vært på kino, bowling, hyttetur, går på tur sammen mm, men litt sjelden synes jeg. Anonymkode: dc3b8...c00
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #18 Skrevet 18. oktober 2020 Klart jeg gjør. Vi går på kino, teater, show, ut og spiser, har andre på middag eller er på middager, turer i skogen alene eller med venner, på kafe, reiser etc. Det er for meg en viktig del av et forhold. Vi kjenner de fleste av hverandres venner, men kan selvsagt godt gjøre ting med dem alene. Anonymkode: 3c4ab...b0d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #19 Skrevet 18. oktober 2020 Stort sett gjør vi noe sammen hver uke. Nå er vi gift, bor sammen og har barn sammen. Men det gjør rammene våre mer begrenset enn dine, da vi ikke kan gå så mye ut av huset på kveldene. Vi tilpasser oss, og spiller spill sammen. Jeg gjør mitt beste for å sette meg inn i spill han liker, slik at vi kan ha det som en hobby sammen. Det kan være vanskelig å lære seg i starten (strategi-spill etc), men det er gøy å ha noe felles å gjøre på. I tillegg er det sex. Om dere ikke bor sammen, og ikke har barn sammen, spesielt hvis ingen av dere har barn, så er det noe som skurrer om ingen er villige til å finne tid til å gjøre noe med den andre. Anonymkode: 3b023...a6a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #20 Skrevet 18. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stort sett gjør vi noe sammen hver uke. Nå er vi gift, bor sammen og har barn sammen. Men det gjør rammene våre mer begrenset enn dine, da vi ikke kan gå så mye ut av huset på kveldene. Vi tilpasser oss, og spiller spill sammen. Jeg gjør mitt beste for å sette meg inn i spill han liker, slik at vi kan ha det som en hobby sammen. Det kan være vanskelig å lære seg i starten (strategi-spill etc), men det er gøy å ha noe felles å gjøre på. I tillegg er det sex. Om dere ikke bor sammen, og ikke har barn sammen, spesielt hvis ingen av dere har barn, så er det noe som skurrer om ingen er villige til å finne tid til å gjøre noe med den andre. Anonymkode: 3b023...a6a Store barn hver for oss. Vi ser på TV sammen spiller sammen, men savner det sosiale utenfor hjemmet. Anonymkode: 245ad...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå