Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil fikse meg litt opp før sydenturen og er ikke så godt kjent med utvalget av salonger i Bergen. Det skal jo helst ikke koste for mye heller..

Har benyttet Wah Wah i Fana tidligere, men jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd med de.. Tok spraybrun der en gang, men resultatet ble mildt sagt dårlig!

Jeg er ute etter hårfjerning (voks) og Pedikyr denne gangen!

Hvilke salonger bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsikke
Skrevet

Hva med å bestille en time hos elevene ved hudpleielinja på Bjørgvin videregående? Det er rimeligere enn hos vanlige hudpleiesalonger, og jeg har hørt at de er veldig flinke :)

Skrevet

Takk for svar! Det var et godt tips, men de har sannsynligvis ferie nå... Jeg reiser om under en uke, så det trengs FORT! ;)

Skrevet

Er det ikke noen fra Bergen her?

Skrevet

Jeg har vært hos Kaneebo i sentrum. Veeeldig flinke og utrolig deilig atmosfære. Men tror ikke de er sånn veldig billige da. De ligger jo i sentrum. Men du kan jo ringe å høre!

Gjest Trolletrine
Skrevet

Kilden Hud og Kroppspleie er kjempebra.Tror du må bestille i god tid,litt avhengig av hva du skal gjøre ;)

Gjest gjest1
Skrevet

er veldig fornøyd med Annes hudpleie i Bergen sentrum jeg. Trivelig og avslappet atmosfære og dyktige hudpleiere. Litt usikker på hvordan prisnivået er i forhold til andre salonger i Bergen, men jeg synes ikke de er veldig dyre. Anbefaler absolutt et besøk hos Annes:)

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Jeg skriver under innlegget fra Onyx, Annes på Engen nedenfor DNS er veldig bra. Har vært der flere ganger, hårfjerning og hudpleie. Vil ikke anbefale ABC på Bryggen eller Kjerstis hudpleie i Kong Oscarsgt. Spraybruning på Wah Wah på Xhibition er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...