AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Hei dere. Vi skal prøve på nr 2 for 3 gang. Får hjelp av gyn om 6 mnd om jeg ikke har blitt det. Har ett ambivalent forhold til å bli gravid også, selvom jeg ikke har blitt det. Derfor har jeg ikke gått til legen med dette før nå. Jeg er så redd for hvordan hormonene skal slå ut, om jeg skal bli skikkelig sinna for det ble jeg med nr1(som forøvrig klaffa med en gang) hadde ett helt uutholdelig sinne mot samboeren min. Alt var galt, u name it! Hvordan er dere som har fler enn ett barn opplevd dette? Jeg må jo ta meg sammen mtp det barnet jeg allerede har så håper på at det skal slå ut som at jeg heller ligger på en rosa sky og svever. Har dere fått en bedre graviditet nr 2 sånn rent hormonelt? Jeg høres nok litt gal ut her jeg sitter å skriver.... Anonymkode: 92ee3...7fb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere. Vi skal prøve på nr 2 for 3 gang. Får hjelp av gyn om 6 mnd om jeg ikke har blitt det. Har ett ambivalent forhold til å bli gravid også, selvom jeg ikke har blitt det. Derfor har jeg ikke gått til legen med dette før nå. Jeg er så redd for hvordan hormonene skal slå ut, om jeg skal bli skikkelig sinna for det ble jeg med nr1(som forøvrig klaffa med en gang) hadde ett helt uutholdelig sinne mot samboeren min. Alt var galt, u name it! Hvordan er dere som har fler enn ett barn opplevd dette? Jeg må jo ta meg sammen mtp det barnet jeg allerede har så håper på at det skal slå ut som at jeg heller ligger på en rosa sky og svever. Har dere fått en bedre graviditet nr 2 sånn rent hormonelt? Jeg høres nok litt gal ut her jeg sitter å skriver.... Anonymkode: 92ee3...7fb Emosjonelt så tror jeg gjerne det påvirker mye hvordan du faktisk har det i den tida. At alle følelser blir forsterket. Er du trøtt og sliten blir det forsterket og påvirker humør og alt. Er du vond så blir det og. Er du kvalmen så påvirker det også. Kjører du deg hardt på jobb så er det også. Er barnefaren lite forståelsesfull for din emosjonelle ubalanse så er det og. Ikke bry deg om det det blir som det blir. Bare snakk sammen om det og be ham være der for deg, be ham la deg sove når du trenger særlig i starten hvor du er kjempe trøtt og i slutten hvor du er knall tung. Hvis du ikke fikser full jobb så snakk med legen om det. Ikke gå på akkord med deg selv er vel en stor del av koden og så såklart hvor mye press du får fra barnefaren. Med nummer 1, nummer 2 og nummer 3 så var det vel litt variasjon men jeg er aldri særlig hormonell verken under mensen eller graviditet men jeg har vært ekstremt trøtt i alle svangerskap og trøtthet fører jo til gråting og sånt. Så bare du får sove så går det nok bra. Ikke bry deg med det, det er bare sånn som det er og dere er sammen om det så han må bare tåle litt drit han og. Du skal jo gå kvalmen og stor og tung og føde så kan nå han tåle at du er litt koko i svangerskapet Anonymkode: e1095...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå