Felicity Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Hørte her at man ikke skal bruke glidemiddel når man prøver å bli gravid! Kan man ikke bruke bitte bitte lite grann engang? har det like stor innvirkning på at svømmerene dør(var det riktig)om man har bitte lite som om man har mere. Hilsen Lene.
Glossy Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 vi brukte det og jeg ble gravid fort. Så tror kanskje ikke det har så veeeeldig mye å si... vet ikke..
Flowery Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Og kanskje det er forskjell på dem? Finnes vel flere forskjellige typer? Tror jeg ville spurt i butikken.
Gjest hæ... Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Har virkelig glidemiddel noe å si? Vi har forsøkt å bli gravide en stund og er NØDT til å bruke glidemiddel. Trodde det bare var sæddrepende krem som hadde innvirkning på sæden, jeg. *HJELP*
Felicity Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2005 Hei. Gå på siden til pernille på snart gravid. Der står det tips. http://www.pernille.info/tips.htm Har sluttet å bruke det vi... Hilsen Lene.
SuperNova Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Sakset fra siden til denne Pernille: "Hvis man likevel trenger ekstra "smøring" så bør man bruke en teskje temperert, rå eggehvite fra hønse-egg." Skikkelig turn-on! Dette stiller pinlige kondom-fiklingspauser helt i skyggen. "Vent litt, kjære, skal bare ut på kjøkkenet og kakke et egg..." RRRRRRRR!
Totalya Skrevet 1. oktober 2005 #7 Skrevet 1. oktober 2005 Rapsolje var jo også et forslag på denne siden, og det blir litt mer praktisk enn eggehvite...
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Sakset fra siden til denne Pernille: "Hvis man likevel trenger ekstra "smøring" så bør man bruke en teskje temperert, rå eggehvite fra hønse-egg." Skikkelig turn-on! Dette stiller pinlige kondom-fiklingspauser helt i skyggen. "Vent litt, kjære, skal bare ut på kjøkkenet og kakke et egg..." RRRRRRRR! ← IKKE bruk rapsolje eller andre oljer i skjeden. Må forandre hele innlegget etter å ha søkt på PubMed. Det anbefales visst ikke å bruke glidemiddel Endret 1. oktober 2005 av susanne
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 Leste et stad at man trygt kunne bruke vannbasert glidemiddel, men ikke oljebasert... Synd jeg ikke husker hvor jeg leste det...
Felicity Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2005 et sted i sverige og på Billig test kan man kjøpe pree-seed som vistnok var lagd i forhold til de som skulle lage barn. Om det ikke klaffer denne gang, så skal jeg vurdere det... Men er redd det ikke er bra for spermen fordet. Men det står jo at den ikke ødelegger så man må nesten tro på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå