AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Er bare 22 år for sent ute, men vi hadde ikke tv3 da jeg var ung. Og jeg hadde alltid såå lyst til å se den. Så nå har jeg begynt. Men skjønner ikke hvorfor Joey gjorde det slutt med dawson og begynte med han jack-fyren?? Det er jo helt sprøtt å ha kjærlighetssorg, og være sammen med en annen, og likevel vise sinkjærlighet til eksen.. er ikke så imponert altså, så tror ikke serien har holdt seg så godt 😛 blir spennende å se om det blir mer interessant etterhvert! Anonymkode: d1ad3...c73
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 hehe gode gamle Dawsons Creak 😅 husker Dawson liksom skulle være 16 år men det så ut som han var 30 😋 Men Joey var veldig søt da. Den var bra i sin tid, tror ikke jeg hadde gidde å sett på det nå. Anonymkode: b5e7a...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Åh pacey og joey ❤️ Anonymkode: 84c85...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg eelsket dawsons creek😄 Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde sett det nå. Er usikker på om jeg vil risikere de gode minnene. Anonymkode: a98ce...6ea
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #6 Skrevet 18. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: hehe gode gamle Dawsons Creak 😅 husker Dawson liksom skulle være 16 år men det så ut som han var 30 😋 Men Joey var veldig søt da. Den var bra i sin tid, tror ikke jeg hadde gidde å sett på det nå. Anonymkode: b5e7a...fbe Må bare si at James van der beek har hatt skikkelig glow up. Hodet hans ser gigantisk ut i serien 🤣 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh pacey og joey ❤️ Anonymkode: 84c85...ee7 Pacey er irriterendd, men nå virker det som han skjerper seg ihvertfall 😛 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eelsket dawsons creek😄 Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde sett det nå. Er usikker på om jeg vil risikere de gode minnene. Anonymkode: a98ce...6ea Hehe, noen serier holder seg ikke. Klarer ikke å se de tre første sesongene av favorittserien min fra da jeg var ung(one tree hill) 😅 Anonymkode: d1ad3...c73
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #7 Skrevet 18. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare si at James van der beek har hatt skikkelig glow up. Hodet hans ser gigantisk ut i serien 🤣 Og det derre grinetrynet hans! 😂 man finner det overalt på internett. Aner ikke hvordan han ser ut nåm om dagen. Anonymkode: b5e7a...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå