Gå til innhold

Dawsons creek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 22 år for sent ute, men vi hadde ikke tv3 da jeg var ung. Og jeg hadde alltid såå lyst til å se den. Så nå har jeg begynt.

Men skjønner ikke hvorfor Joey gjorde det slutt med dawson og begynte med han jack-fyren?? Det er jo helt sprøtt å ha kjærlighetssorg, og være sammen med en annen, og likevel vise sinkjærlighet til eksen.. 

er ikke så imponert altså, så tror ikke serien har holdt seg så godt 😛

blir spennende å se om det blir mer interessant etterhvert!

Anonymkode: d1ad3...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig intro.

• Liker 1
Skrevet

hehe gode gamle Dawsons Creak 😅 husker Dawson liksom skulle være 16 år men det så ut som han var 30 😋 Men Joey var veldig søt da. Den var bra i sin tid, tror ikke jeg hadde gidde å sett på det nå.

Anonymkode: b5e7a...fbe

• Liker 2
Skrevet

Åh pacey og joey ❤️

Anonymkode: 84c85...ee7

• Liker 1
Skrevet

Jeg eelsket dawsons creek😄 Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde sett det nå. Er usikker på om jeg vil risikere de gode minnene. 

Anonymkode: a98ce...6ea

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

hehe gode gamle Dawsons Creak 😅 husker Dawson liksom skulle være 16 år men det så ut som han var 30 😋 Men Joey var veldig søt da. Den var bra i sin tid, tror ikke jeg hadde gidde å sett på det nå.

Må bare si at James van der beek har hatt skikkelig glow up. Hodet hans ser gigantisk ut i serien 🤣

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh pacey og joey ❤️

Anonymkode: 84c85...ee7

Pacey er irriterendd, men nå virker det som han skjerper seg ihvertfall 😛

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eelsket dawsons creek😄 Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde sett det nå. Er usikker på om jeg vil risikere de gode minnene. 

Anonymkode: a98ce...6ea

Hehe, noen serier holder seg ikke. Klarer ikke å se de tre første sesongene av favorittserien min fra da jeg var ung(one tree hill) 😅

Anonymkode: d1ad3...c73

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare si at James van der beek har hatt skikkelig glow up. Hodet hans ser gigantisk ut i serien 🤣

Og det derre grinetrynet hans! 😂 man finner det overalt på internett. Aner ikke hvordan han ser ut nåm om dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...