AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg trenger hjelp med hva jeg skal gi kjæresten min i bursdagsgave. Han blir straks 42 år, og har ikke noen spesielle hobbyer. Jeg tenkte å bruke ca 500 maks 1000. Hva i all verden skal jeg gi til han, som kanskje er litt romantisk? Anonymkode: f873d...7c2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #2 Skrevet 18. oktober 2020 Spagavekort? Massasje? Opplevelse? Kommer veldig an på interesser 😀 Anonymkode: 8b0ee...afa 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3 Skrevet 18. oktober 2020 En god middag og en vals på stuegulvet. Anonymkode: e7909...79c 1
Kittyfox Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Min fikk øl julekalenderen til gulating 😃 greit for en som elsker å prøve forskjellige øltyper
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Sexleketøy (f.eks. vibrerende penisring, kilefjær, ansiktsmaske (blindfold), håndjern etc.). Undertøy. Gavekort på rygg/nakke eller fullkroppsmassasje (ALLTID en slager med min). Ølkasse ned plass til seks øl nedi i tre som man kan bære med seg, gjerne med dekor fra favorittfotballag etc. Gavekort på en tur (uten fastsatt dato selvsagt, typ; "når korona er over drar jeg og du til Riga"). En korg full av gode saker med cellofan rundt; øl/vin, spekepølse, sjokolade, snacks, en god bok, etc. Anonymkode: 5d6a2...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå